SoundCloud x دالبی ارائه می دهد هنرمندان موسیقی دسترسی به کیفیت بالا و تسلط بر ابزار

ساوندکلاود و دالبی اند تیمی را به دومی مجموعه ای از ابزار تسلط به صدا پلت فرم که کاربران می توانند تولید محتوا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

ساوندکلاود و دالبی اند تیمی را به دومی مجموعه ای از ابزار تسلط به صدا پلت فرم که کاربران می توانند تولید محتوای با کیفیت بالا.

برای ساوندکلاود صاحبان به دنبال تولید بهترین محتوای آنها می تواند به شما در مورد به دست آوردن یک خوش آمدید دوز اخبار. از امروز شروع, صوتی پلت فرم معرفی تسلط بر SoundCloud, خدمات طراحی شده توسط دالبی است که به کاربران دسترسی به صوتی با نام تجاری فن آوری های پیشرفته به طور مستقیم از خود را در ساوندکلاود گردش کار.

با توجه به Dolby این تسلط بر تکنولوژی نه تنها تجزیه و تحلیل مسیر شما آپلود کرده اید اما "انتقادی گوش دادن" به آن را در راه یک مهندس صدا خواهد بود. چگونه است ؟ آن را قادر به شناسایی جزئیات مختلف بخش ها و موسیقی انتقال در داخل قطعه. با استفاده از تسلط مشخصات شما را انتخاب کرده اند آن را با استفاده از این صوتی نقشه – در دالبی کلمات – حجاری تن و به طور کلی مشخصات پویا در حالی که حفظ خلاق خود قصد. جالب است.

طراحی شده است که آسان برای استفاده و تسلط بر ابزار اجازه خواهد داد که SoundCloud کاربران به تقویت حجم نیشگون گرفتن و کشیدن اکولایزر و تنظیم وضوح از یک کاربر کار می کنند. این ابزار شده است به طور مستقیم یکپارچه به ساوندکلاود و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بخشی از گردش کار خود را از طریق سفارشی مجموعه ای از تسلط بر سبک. قیمت شروع در $4.99 در هر استاد (ما هنوز در انتظار کلمه به انگلستان قیمت گذاری) و همان قیمت خواهد بود بدون در نظر گرفتن نوع فایل بنابراین مهم نیست که اگر آن را اتلاف یا با فشرده سازی lossless آن را همان هزینه.

دالبی می کند توصیه آپلود در بالاترین کیفیت ممکن است برای به دست آوردن بهترین نتایج. هر کسی که مشترک به نرم افزار نامحدود لایه دسترسی به سه رایگان کارشناسی ارشد در هر ماه و گزینه ای برای خرید برای $3.99 در هر دستی اگر شما برنامه ریزی در تسلط بر حداقل سه آهنگ در ماه است.

تسلط بر SoundCloud رایگان در دسترس است... بنابراین شما می توانید تست نامحدود قطعه از یک آهنگ قبل از پرش به یک اشتراک پرداخت می شود.

به جشن راه اندازی SoundCloud تولید تسلط جلسات; یک livestream سری است که نشان می دهد سازندگان رفتن را از طریق ساوندکلاود archives و مسترینگ موسیقی خود را. اولین livestream امروز شروع می شود (July 14) و ویژگی های هنرمند مستقل کتا دوست

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن