برخی از تلویزیون های ال جی فقط راه بیشتر اپل دوستانه کردم – در اینجا چگونه

ال جی اعلام کرده است که برنامه تلویزیون اپل در حال حاضر در حال نورد به صاحبان تلویزیون های OLED و سوپر UHD خود

توسط POSHTIBANNEWS در 17 شهریور 1399

ال جی اعلام کرده است که برنامه تلویزیون اپل در حال حاضر در حال نورد به صاحبان تلویزیون های OLED و سوپر UHD خود را در سال 2018، با خوبی اپل بیشتر به دنبال.

ال جی بریتانیا روز دوشنبه در توئیتی اعلام کرد که بینندگان در سراسر جهان قادر خواهند بود از امروز از برنامه تلویزیون اپل لذت ببرند که قرار است تلویزیون های UHD سال ۲۰۱۸ کت و شلوار را دنبال کنند. ال جی همچنین می گوید ایرپلی ۲ و هوم کیت به همه آن سال های ۲۰۱۸ می آیند و قول می دهد که در موعد مقرر اخبار بیشتری در مورد رولت آن ویژگی ها داشته باشد.

در اکثر موارد، صاحبان آن مجموعه ها به سادگی برنامه تلویزیون اپل را نشان می دهد تا بر روی صفحه اصلی دستگاه های OLED خود را ببینید. که آنها را دسترسی به تمام آن محتوای اصلی، و همچنین هر گونه خرید آنها را از طریق iTunes ساخته شده است.

مشتریان در سراسر جهان هم اکنون می توانند از برنامه تلویزیون اپل در تلویزیون های LG 2018 OLED و Super UHD لذت ببرند، با مدل های تلویزیونی UHD به دنبال. تلویزیون های ال جی در سال ۲۰۱۸ در اواخر سال جاری پشتیبانی از اپل ایرپلی ۲ و هوم کیت را اضافه خواهند کرد و جزئیات بیشتری زمانی به اشتراک گذاشته خواهد شد که این ویژگی ها در دسترس قرار گیرد

— ال جی انگلستان (@LGUK) سپتامبر 7, 2020

AirPlay 2 این امکان را برای کاربران به جریان محتوا از دستگاه های iOS و iPadOS به طور مستقیم به تلویزیون ال جی خود را بدون نیاز به اپل تلویزیون مجموعه بالا جعبه. HomeKit این امکان را برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند سازگار از رابط تلویزیون، که یکی دیگر از پاداش خوب برای صاحبان تلویزیون میراث خواهد بود.

مرتبط: بهترین برنامه های 4K 2020

ال جی در حال حاضر حمایت از این سه نفر از تلویزیون اپل را به تلویزیون های جدیدتر خود آورده است و آن را به عنوان استاندارد با مدل های سال 2020 آمد. در ماه ژانویه، اپل گفت که مجموعه های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ بعدی خواهند بود، با پرتاب در مجموعه های سال ۲۰۱۹ که در ماه ژوئیه می آیند. بسیاری دیگر از تولیدهای تلویزیون شخص ثالث نیز فناوری اپل را در درون مجموعه های خود یکپارچه کرده اند، از جمله خودروهای سامسونگ و ویزیو، به عنوان مثال.

در حالی که در ابتدا دیدن اپل در ابتدا دیدن این مسیر جای تعجب داشت، از زمان راه اندازی پلت فرم اپل تی وی پلاس اوضاع روشن تر شده است. rollout گسترده ای از فن آوری مانند AirPlay و HomeKit نیز به نظر می رسد نشان می دهد ایده اختصاص داده شده اپل مارک مجموعه تلویزیونی در حال حاضر در آب مرده است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن