سامسونگ تسلط limited edition گوشی های هوشمند با BTS Galaxy S20

سامسونگ پرده برداری از Galaxy S20 Plus و Galaxy جوانه به همراه BTS نسخه امروز و با وجود بودن بسیاری از K-pop ا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

سامسونگ پرده برداری از Galaxy S20 Plus و Galaxy جوانه به همراه BTS نسخه امروز و با وجود بودن بسیاری از K-pop استن – من واقعا آن را دوست دارم. در اینجا که در آن.

بی شماری limited edition گوشی های ضربه قفسه های بیش از چند دهه گذشته و در حالی که بیشتر از آنهایی که منحصر به فرد قطعا گرفتن توجه ما نیست که لزوما ترجمه برای موفقیت است. برخی از نگاه زرق و برق دار اما فاقد یک زیر وفادار در حالی که دیگران درخواست تجدید نظر به برخی از fanbase اما دقیقا نمی عملی به خود (سعی کنید بیرون کشیدن خود سامسونگ ماتریس تلفن در طول یک مصاحبه شغلی).

سامسونگ ضربه ناخن بر روی سر با این همکاری با کهکشان S20 Plus BTS نسخه نشسته جایی در میان.

ما به عنوان خوانده شده بررسی Samsung Galaxy S20 Plus

در سطح محدود گوشی های هوشمند فقط به نظر می رسد مانند به طور منظم کهکشان S20 اما در صورتی حرکت بنفش. نگاه نزدیک تر و شما یک نقطه کوچک بنفش قلب در ماژول دوربین و K-pop آرم زیر آرم سامسونگ.

این ظریف اما موثر – منحصر به فرد به اندازه کافی است که BTS طرفداران می تواند از هر نقطه دیگر در طبیعت و در عین حال کم رنگ به اندازه کافی است که هر کسی می تواند خرید گوشی بدون نیاز به حفظ این گروه صفحه ویکیپدیا در تمامیت آن.

این گوشی در دسترس است در 5G و LTE انواع و همراه با قبل از نصب BTS-الهام گرفته از تم ها و برنامه فن Weverse هر چند من فرض می کنیم شما می توانید نادیده گرفتن این تم ها با استاندارد بیشتر سامسونگ گزینه های. این گوشی همچنین می آید با برچسب تزئینی برای BTS طرفداران به دنبال انتخاب کردن برای کمتر نگاه ظریف و همچنین به عنوان کارت عکس از اعضای گروه برای طرفداران به نگه داشتن. هر چند من مطمئن هستم که غیر از طرفداران مشتاق بنفش S20 فقط می توانید با تصویب تمام از این افزودنی به BTS علاقه مندان در زندگی خود را.

مرتبط با: بهترین گوشی های

کهکشان جوانه به همراه BTS نسخه به طور مشابه ظریف با یک نگاه نیست که به فریاد BTS مگر اینکه شما می دانید آنچه شما دنبال آن هستید (و یا مشابه خونتان نزدیک به یک غریبه کانال گوش).

محدوده نیست بیش از حد ظریف برای BTS توییتر یا با برخی از کاربران نشان می دهد آنها حتی ممکن است خود را رها اپل برای نسخه محدود S20 Plus. با توجه به بررسی انجام شده توسط PCMag در سال 2019 در بر داشت که 70% از ما پاسخ دهندگان با سن 18-24 انتخاب سیستم عامل iOS بر اندروید هدف تا حد زیادی جوان BTS fanbase در واقع می تواند یک استراتژی بازاریابی موثر برای سامسونگ در حال حاضر.

همه در همه, این نسخه محدود گوشی موقعیت خود را به عنوان یک ارزش ارتقاء را برای طیف وسیعی از خریداران از BTS ستان به کهکشان کاربرانی که فقط می خواهم به رنگ بنفش است. آن را زیبا و متمایز بدون اینکه بیش از حد بالا و یا پر زرق و برق آن را علاوه بر این بسیار عالی به کهکشان S20 خانواده است. در حال حاضر ما فقط باید بدانید که چه مقدار از آن هزینه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن