سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 می تواند از دست دادن یکی از ویژگی های کلیدی از S20 فوق العاده

شایعه سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 را حمل می کند 100x زوم از ویژگی های از کهکشان S20 فوق العاده با توجه

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

شایعه سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 را حمل می کند 100x زوم از ویژگی های از کهکشان S20 فوق العاده با توجه به نشت.

قابل اعتماد leaker یخ جهان توییتی اطلاعات به تازگی و آن را به ظاهر می رود دست در دست با سامسونگ آخرین اخبار بیش از حد. این شرکت اعلام کرد یک سنسور دوربین دیروز – که سنسور به نظر می رسد به احتمال زیاد به نظر می رسد در آینده توجه داشته باشید 20 سری.

مرتبط با: سامسونگ جدیدترین سنسور دوربین می تواند توجه داشته باشید کهکشان 20 دوربین "به یک سطح جدید"

تا کنون واکنش های رسانه های اجتماعی و در میان کاربران سامسونگ به نظر می رسد تا حد زیادی مثبت است. در حالی که 100x زوم تابع جالب بود و توجه گرفتن کیفیت به طور کامل زوم در تصاویر بود به خصوص بالا است. به عنوان یک نتیجه از ویژگی های سمت چپ احساس شد کمی مانند فروش حیله.

جدید سنسور دوربین به نظر می رسد نمی خواهد بسته 100x زوم تابع اما سامسونگ می گوید آن را به تلفن خود را cameras "را به یک سطح جدید".

این Isocell GN1 جدید 50 مگاپیکسلی (MP) سنسور تصویر بزرگ 1.2 µm اندازه پیکسل. این ارائه می دهد هر دو صفحه و Tetracell فن آوری.

این سنسور باعث می شود استفاده از صفحه بزرگتر اندازه, به, افزایش, تصاویر, در کنار افزایش حساسیت به نور و "DSLR سطح فوکوس خودکار سرعت". به گفته سامسونگ این سنسور چشمگیر گذاشت. ما خودداری قضاوت ما تا زمانی که ما می توانید سعی کنید آن را برای خودمان.

"با ابتکاری پیکسل تکنولوژی های سامسونگ بوده و در خط مقدم ارائه عملکرد بالا و سنسور تصویر است که از نزدیک تهیه کردن به طور فزاینده ای متنوع سازی بازار نیاز دارد. این Isocell GN1 بخشی از این تعهد به ارائه تصاویر خیره کننده به مصرف کنندگان در هر محیط زیست" گفت: Yongin پارک, معاون اجرایی رئیس جمهور از سنسور کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "ما همچنان به معرفی سنسور تصویر راه حل در برش لبه است که منجر بعدی روند در موبایل عکاسی است."

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

سنسور به نظر می رسد به احتمال زیاد به نظر می رسد در توجه داشته باشید کهکشان 20 اما در حال حاضر این گوشی تایید نشده است. سازمان دیده بان این فضا برای به روز رسانی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن