Samsung Galaxy S20 vs Galaxy S20 Plus: کدام یک برای خرید ؟

اگر شما در بازار برای یک بالا پایان تلفن آندروید سپس شما احتمالا یک چشم در هر دو کهکشان سامسونگ S20 و کهکشان S

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اگر شما در بازار برای یک بالا پایان تلفن آندروید سپس شما احتمالا یک چشم در هر دو کهکشان سامسونگ S20 و کهکشان S20 Plus.

این دستگاه های بسیار عالی که ارائه پایان عملکرد بالا و ثروت از ویژگی های بزرگ است. اما آنچه تفاوت بین این دو گوشی ؟

همچنین شایان ذکر است که علاوه لزوما درست "گل سرسبد" در این سال – جایزه می رود به گرانتر Samsung Galaxy S20 فوق العاده. ما انجام داده ایم در عمق مختصر و مفید چگونه فوق العاده در مقایسه با پس از بررسی Samsung Galaxy S20 vs Galaxy S20 فوق العاده برای یک نگاه که در آن.

آیا هیچ تفاوتی با دوربین در Galaxy S20 و کهکشان S20 Plus?

با وجود داشتن همان نام تجاری هر دو گوشی دارای دوربین های مختلف نصب setups. کهکشان S20 دارای سه دوربین در حالی که به همراه نوع می افزاید: فوق العاده 3D سنسور. در اینجا این است که چگونه آنها را پشته تا در کنار یکدیگر:

Samsung Galaxy S20 Samsung Galaxy S20 Plus
Ultrawide: 12 مگاپیکسلی f/2.2 Ultrawide: 12 مگاپیکسلی f/2.2
زاویه: 12 مگاپیکسلی f/1.8 با OIS زاویه: 12 مگاپیکسلی f/1.8 با OIS
تله: 64 مگاپیکسلی f/2.0 با OIS تله: 64 مگاپیکسلی f/2.0 با OIS
DepthVision
Selfie: 10 مگاپیکسلی f/2.2 Selfie: 10 مگاپیکسلی f/2.2

همانطور که می بینید کلید علاوه بر این به نسخه Plus یک DepthVision دوربین. این افزودنی کمک می کند تا بهبود واقعیت افزوده (AR) توابع و در حالی که آن را خوب فوت و فن آن را واقعا یک دلیل برای حجم برای به همراه بیش از به طور منظم S20 – در چشم ما به هر حال.

خوشبختانه هر دو گوشی را واقعا تصاویر زیبا. تصاویر گرفته شده در هر دو به طور یکنواخت تیز کرده اند جامد کنتراست و زیبا و رنگ های عمیق. دلیل دومی جرقه بزند نمی کاملا به عنوان به عنوان برخی از این رقابت, اما ما نمی فکر می کنم بسیاری از ذهن خواهد شد.

شما از دست در '100x' زوم از S20 فوق العاده و سنسور بر روی این دو گوشی به هیچ وجه نزدیک به عنوان بزرگ اما ما نیست بیش از حد ناراحت شده و هر کدام از این نقاط است. شما هنوز هم مناسب و معقول زوم در هر دو با تشکر از که 64MP سنسور و شما لازم نیست که برای مقابله با هر یک از کانون مسائل است که همه بیش از حد معمول روی Ultra.

هر دو گوشی پشتیبانی از 8K ضبط ویدئو و همان 10MP عکاسی از دوربین مخفی در یک برش در بالای صفحه نمایش.

هر دو کهکشان سامسونگ S20 و Samsung Galaxy S20 Plus را خیره کننده صفحه نمایش

هر دو گوشی دارای پشتیبانی از چهار HD+ AMOLED با وضوح صفحه نمایش با cutouts برای عکاسی از دوربین در گوشه ای از صفحه نمایش.

تفاوت کلیدی این است که نسخه به علاوه همانطور که از نام آن پیداست بزرگتر است. این اقدامات در یک 6.7 اینچ در مقایسه با استاندارد نسخه 6.2 اینچ. این منجر به یک بزرگتر تلفن کلی است که ممکن است کمک به شما را به تصمیم گیری در مورد کدام گوشی بهترین است.

بنابراین اگر شما شنده تماشای فیلم بر روی تلفن خود را, شما ممکن است بخواهید به انتخاب کردن برای نسخه پلاس برای بیشتر تجربه همهجانبه. که عدم 6.2 اینچ است که هنوز هم خوب اندازه صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند و باید در خدمت بسیاری از افراد هست.

بهترین ویژگی های جدید شما می خواهید پیدا کنید در هر دوی این صفحه نمایش است که 120 هرتز سرعت رفرش. تا از 60Hz در S10 سری این اجازه می دهد تا برای دور صاف پیمایش و پاسخگو تر بازی. هنگامی که شما با استفاده از یک 120Hz نمایش می توان آن را سخت برای بازگشت به کندتر 60Hz نسخه. برای فعال کردن این نرم و صاف تنظیمات شما را مجبور به قربانی کردن HD ips+ با وضوح و سوئیچ کردن به صفحه نمایش FHD+.

سامسونگ در حال غرق بیش از حد صفحه نمایش منحنی این زمان در اطراف بیش از حد جایگزینی آن با منحنی شیشه ای در دو طرف. این باعث می شود هر دو این گوشی بسیار ساده تر برای گرفتن و حداقل اتفاقی پرس.

هر دو گوشی فاقد جک هدفون با این حال آنها هنوز هم IP68 دارای امتیاز آب-مقاومت در برابر.

شما در حال رفتن به دریافت بهتر عمر باتری با کهکشان S20 Plus

وجود دارد یک برنده روشن در این رده – Samsung Galaxy S20 Plus. بزرگتر گوشی برتر 4500mAh ظرفیت باتری در حالی که سامسونگ Galaxy S20 است (هنوز هم-احترام) 4000mAh همراه است.

که باتری اضافی بسیار مفید است با توجه به خواستار 120 هرتز سرعت رفرش و 5G اتصال. خبر خوب این است که هر دو مشخصات یک ارتقاء قابل توجهی در سال گذشته S10 به علاوه بسته بندی شده 4100mAh و استاندارد S10 فقط 3400mAh.

ما نمی توانیم بگوییم هر کدام از این گوشی ها بهترین هستند میدارد اگر عمر باتری خود را کلید نگرانی به خصوص نسخه های Exynos ما تست شده است. با کمی مدیریت شما می توانید آن را از طریق روز است اما با کوچکتر Galaxy S20 به خصوص آن را همیشه تضمین شده است.

هر دو گوشی سریع شارژ (کامل طول می کشد بیش از یک ساعت) و وجود شارژ بی سیم بیش از حد.

Samsung Galaxy S20 vs Samsung Galaxy S20 Plus: عملکرد

همه مدل ها در کهکشان S20 سری همان پردازنده 7nm 64-bit octa-core امور, اما آنها حافظه های مختلف تنظیمات – این S20 Plus 12GB RAM, در حالی که وجود یک پایه نسخه S20 با 8GB.

در حالی که چیپ ست های بسیار مشابه آنها را کمی متفاوت باشد منطقه: در اروپا شما پیدا Exynos 990 در حالی که ما مدل بسته Qualcomm 865.

چه چیزی بیشتر نه همه مدل ها در این محدوده باید 5G. وجود دارد یک نوع از این S20 که ارائه نمی 5G اتصال. اگر شما در حال پاشش در یک نام تجاری گل سرسبد جدید است که شما می خواهم به شما چند سال است, شما ممکن است به خوبی توصیه به سوئیچ را به یک 5G-تلفن قادر به در حال حاضر با وجود افزایش قیمت.

این گوشی سریع هستند و شما نمی توانید هر سرعت فوق العاده از دهنده برای پلاس. اضافی RAM, خوب است, اما ما می خواهم پیشنهاد برای پرداخت 5G نسخه از Galaxy S20 به هر حال به طوری که مسئله نباید بوجود می آیند.

Samsung Galaxy S20 vs Samsung Galaxy S20 Plus: مقایسه قیمت ها

وجود دارد یک تفاوت قیمت از £200 بین پایه مدل از هر نسخه با ارزان ترین قیمت شروع در حال £799 (که به سختی ارزان). اگر شما به دنبال برای ذخیره یک بیت از این پول بهترین انتخاب شما خواهد بود اما شما از دست 5G.

مدل قیمت
Samsung Galaxy S20 4G £799
Samsung Galaxy S20 5G £899
Samsung Galaxy S20 Plus (5G) £999

مرتبط: بهترین Galaxy S20 و کهکشان S20 Plus معاملات

گوشی گران قیمت هستند اما این خیلی تعجب آور نیست این روزها. اگر شما به دنبال برای گرفتن یک گوشی از محدوده اما بودجه شما کاملا نمی تواند کشش که دور و سپس شاید شما ممکن است بهترین آف امیدوار است که وجود دارد می تواند یک S20 Lite edition آینده تا چند ماه پایین خط. این انتظار می رود که نسبتا شبیه به Samsung Galaxy S10 Lite که wowed ما سال گذشته است.

حکم – باید به شما خرید سامسونگ Galaxy S20 یا Galaxy S20 Plus?

این دو بسیار شبیه گوشی های و بزرگترین تفاوت باقی می ماند, اندازه صفحه نمایش. اگر شما می خواهید یک بزرگتر صفحه نمایش و سپس برای رفتن به علاوه مدل, ترجیح می دهم چیزی کوچکتر و ساده تر برای استفاده در یک دست ؟ کهکشان S20 است برای شما.

مرتبط با: بهترین گوشی های

این S20 Plus دارای یک باتری بزرگتر (معمولا در مورد یک گوشی بزرگتر) 5گرم بر روی تمام مدل های ToF دوربین عقب و حافظه بیشتر به طور پیش فرض. هر چیز دیگری هر چند همان باقی می ماند و وجود ندارد یک از ویژگی های از دست رفته از Galaxy S20 شما در پلاس.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب