گزارش: فراخوان وظیفه: جنگ سرد عملیات سیاه دنباله مستقیم عملیات سیاه اصلی

نشت جدید برای فراخوان وظیفه ظهور کرده است: جنگ سرد عملیات سیاه جلوتر از رسمی خود را نشان می دهد فردا, و به نظر

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399

نشت جدید برای فراخوان وظیفه ظهور کرده است: جنگ سرد عملیات سیاه جلوتر از رسمی خود را نشان می دهد فردا, و به نظر می رسد برای پرده برداری از تعدادی از جزئیات کلیدی برای تیرانداز پرفروش.

آینده حسن نیت ارائه میدهد از CODTracker، این گزارش ویژگی های شرح کامل از جنگ سرد عملیات سیاه و سفید در کنار جزئیات در داستان آن ، پاداش قبل از سفارش و عناصردیگر. این یک قطره نسبتا بزرگ از اطلاعات است، که همه آنها کم و بیش دقیق به نظر می رسد در حال حاضر ما آن را بررسی بیش از. 

بر اساس این گزارش، فراخوان وظیفه: جنگ سرد عملیات سیاه دنباله مستقیم عملیات سیاه اصلی خواهد بود. مجموعه ای در طول جنگ سرد در دهه 1980، بازیکنان خواهد شد "نبرد در سراسر جهان را از طریق محلی نمادین مانند برلین شرقی، ویتنام، ترکیه، مقر KGB شوروی و بیشتر" در سراسر مبارزات انتخاباتی انفرادی.

مرتبط: UFC 4 را نقد کنید

در این توضیحات آمده است: «شما به عنوان عوامل نخبه، دنباله چهره ای سایه دار به نام پرسئوس را دنبال خواهید کرد که در ماموریتی برای بی ثبات کردن توازن جهانی قدرت و تغییر مسیر تاریخ قرار دارد.» "نزول به مرکز تاریک این توطئه جهانی در کنار شخصیت های نمادین وودز، میسون و هادسون و بازیگران جدیدی از عوامل تلاش برای جلوگیری از یک طرح دهه در ساخت."

توضیحات همچنین تایید می کند که سیاه Ops جنگ سرد تجربه چند نفره در کنار حالت زامبی ویژگی, دومی بودن یک منگنه برای تمام بازی ها در سری توسعه یافته توسط Treyarch. این جذاب خواهد بود برای دیدن چگونه چنین اضافات کراوات به محبوبیت Warzone..

حساب توییتر مدرن Warzone کشف جزئیات اضافی در فایل های جنگ مدرن، از جمله تاریخ انتشار بالقوه، پاداش قبل از سفارش و اطلاعات مربوط به چند نفره کامل نشان می دهد در تاریخ 9 سپتامبر. همانطور که برای تاریخ انتشار، آن را در مداد برای راه اندازی در تاریخ 13 نوامبر، که همچنین خطوط تا زمانی که ما انتظار داریم کنسول های نسل بعدی به رها کردن.

آشکار کامل خواهد شد در 6:30 BST در روز چهارشنبه ، یدلایمخیرات اوت 26 که در آن ما امیدوارم تریلر جدید ، گیم پلی و تاریخ انتشار تایید شده برای تماس با وظیفه : عملیات سیاه و سفید جنگ سرد را ببینید. این به طور بالقوه طولانی ترین انتظار تا کنون برای اعلام سالانه فراخوان وظیفه است، بنابراین ما تعجب نمی کنیم که طرفداران ناامید به شنیدن بیشتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن