'Reinfected' COVID-19 بيمار به سادگی می تواند مثبت کاذب

ماه گذشته وجود دارد و نه یک گزارش نگران کننده از کره جنوبی است که پیشنهاد شده است که بیمارانی که بهبود یافتن ا

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

ماه گذشته وجود دارد و نه یک گزارش نگران کننده از کره جنوبی است که پیشنهاد شده است که بیمارانی که بهبود یافتن از COVID-19 ویروس می تواند ویروس "دوباره فعال" در درون بدن میزبان به طور موثر به این معنی است که آنها نه دقیقا شده است درمان می شود. با این حال وجود دارد برخی از اخبار خوب است.

تبلیغات

دلیل این است که پس از گذراندن چند هفته بیشتر در حال مطالعه این موضوع محققان در حال حاضر ادعا می کنند که این به اصطلاح reinfections می تواند چیزی بیش از یک مثبت کاذب. به همین دلیل این بهبود بیماران همچنان برای تست مثبت است زیرا در حالی که آنها درمان شده است, هنوز هم وجود دارد بیت از ویروس طولانی در سیستم خود را در نتیجه باعث آزمایشات برای بازگشت به نتایج مثبت است.

خبر خوب این است که این طولانی بیت از ویروس نیست عفونی این معنی است که این بهبود بیماران نمی خواهد بود قادر به آلوده کردن دیگران در اطراف آنها با وجود اینکه آزمایش مثبت است. کره جنوبی با استفاده از RT-PCR آزمون که به نظر می رسد برای COVID-19 مواد ژنتیکی در طول آزمون. در حالی که در نظر گرفته می شود یکی از این دقیق تر راه برای تست این ویروس کامل نیست.

با توجه به Seol دای-وو, یک متخصص در تولید واکسن در سئول Chung-Ang دانشگاه "RT-PCR دستگاه خود را نمی تواند تشخیص عفونی ویروسی ذرات در مقابل یک غیر عفونی ویروس ذرات به عنوان تست به سادگی تشخیص هر گونه ویروسی جزء." قبل از ما شروع به جشن گرفتن این تنها یک نظریه در حال حاضر و محققان هنوز در حال جمع آوری شواهد برای کمک به حمایت از آن.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: uk.ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن