ANC تطبیقی Qualcomm به طور خودکار تنظیم به تناسب محیط زیست خود را

IFA لگد کردن امروز و Qualcomm در زمان به صحنه اعلام آخرین فن آوری های صوتی خود را برای earbuds بی سیم: تطبیقی

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

IFA لگد کردن امروز و Qualcomm در زمان به صحنه اعلام آخرین فن آوری های صوتی خود را برای earbuds بی سیم: تطبیقی فعال لغو سر و صدا.

ANC تطبیقی ارائه می دهد یک راه حل برای هر کسی که تا کنون راهنمایی گوش سیلیکون خود را از دست داده است، و همچنین کسانی که مبارزه برای شناسایی که اندازه مناسب مناسب برای گوش خود است.

ویژگی بی سیم واقعی اجازه می دهد تا سطح لغو سر و صدا earbuds خود را به طور خودکار تغییر با توجه به شرایط محیطی خاص بهتر است. به عنوان مثال، سطح ANC می تواند از خاموش کردن مقدار زیادی از سر و صدای اطراف خود را هنگامی که شما در حال گوش دادن به موسیقی در یک خیابان شلوغ به عمد اجازه برخی از سر و صدا در یک تماس سوئیچ، اجازه می دهد شما را به بهتر شنیدن صدای خود را در طول یک مکالمه تلفنی و یا تماس کنفرانس.

مرتبط: بهترین هدفون لغو سر و صدا

ANC تطبیقی قادر به لغو طیف گسترده ای از صداها، از موتورهای هواپیما مختل کننده گرفته تا صداهای ظریف تر اداری روزمره است.

در حال حاضر، راه شما را تجربه لغو سر و صدا می تواند بسیار متفاوت است بسته به اینکه چگونه snugly راهنمایی گوش خود را مناسب است. ANC تطبیقی طراحی شده است به گوش دادن به موسیقی از جعبه آسان تر از همیشه با کاهش سر و صدای اتکا لغو earbuds در گرفتن تنگ و، در زمان، مهر و موم ناراحت کننده است.

ویژگی حتی می تواند به بهبود عملکرد در شرایطی که تناسب به طور مداوم در حال تغییر است، مانند هنگام دویدن یا ورزش کمک کند.

کوالکام همچنین تحقیقاتی را که آن را برای توسعه ANC تطبیقی به ارمغان آورد، فاش کرد. بر اساس گزارش سالانه ایالت پلی این شرکت، لغو سر و صدا بیش از هر زمان دیگری ارزش دارد که ۷۱٪ کاربران علاقه مند به دیدن این ویژگی در هنگام خرید برای گوشواره های بی سیم هستند.

مرتبط: بهترین earbuds بی سیم

"گزارش ایالت بازی ما در سال 2020 نشان داد که تقاضای مصرف کننده برای لغو سر و صدا فعال است
افزایش سال در سال و آن را در حال حاضر چهارمین ویژگی تحت تعقیب برای earbuds. این باعث می شود آن را یک تفاوت کلیدی برای تولید کنندگان"، گفت: معاون Qualcomm و مدیر کل صدا، موسیقی و پوشیدنی جیمز چپمن.

"با این حال، گاهی اوقات می تواند دشوار باشد برای OEMs برای ارائه عملکرد ANC سازگار به دلیل earbuds همیشه مناسب همان و یا در گوش در همان راه قرار داده شده است، و هر دو چگونه و جایی که یک مصرف کننده با استفاده از این دستگاه ها می تواند تا حد زیادی متفاوت است. ما طراحی ANC تطبیقی ما برای کمک به مشتریان ارائه سطح عملکرد سازگار و صدای بزرگ برای بزرگترین تعداد ممکن از مصرف کنندگان".

با برخی از کاربران تهویه بر روی حمل و نقل عمومی و دفاتر پر سر و صدا و بسیاری از ادامه به کار از خانه احاطه شده توسط خانواده، تقاضا برای ANC موثر به نظر نمی رسد رفتن به هر نقطه هر زمان به زودی.

ANC تطبیقی در آخرین گل سرسبد Qualcomm صوتی SoC، QCC514x، از امروز در دسترس است. چیپست همچنین شامل پشتیبانی از دستیاران صوتی، کیفیت صوتی بی سیم ممتاز و عمر باتری تمدید شده است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب