نظر: توییتر است که منجر به راه در اجتناب ناپذیر WFH انقلاب

خبری که توییتر را به ظاهر اجازه می دهد تا کارکنان به محل کار از خانه "برای همیشه" فقط آغاز است. طراحی شده توسط

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

خبری که توییتر را به ظاهر اجازه می دهد تا کارکنان به محل کار از خانه "برای همیشه" فقط آغاز است. طراحی شده توسط 5G به طور فزاینده قادر به گوشی های هوشمند و نرم افزار کنفرانس مانند زوم و مایکروسافت تیم ما می تواند انتظار می رود مقدار زیادی از شرکت ها به دنبال کت و شلوار.

آن را به ارزش familiarising خودمان را با این وضعیت در توییتر. رسانه های اجتماعی غول بود سریع به پاسخ به شیوع ویروس در ابتدا و حالا ماه بعد از آن نمایش شرکت های دیگر که از راه دور کار می تواند در آینده است.

بیانیه ای از توییتر معاون رئیس جمهور از مردم, جنیفر کریستی می خواند:

"توییتر یکی از اولین شرکت ها برای رفتن به محل کار از خانه در صورت COVID-19 اما ما نمی توانیم به پیش بینی بودن یکی از اولین بازگشت به دفاتر.

"ما منحصر به فرد قرار به پاسخ سریع و اجازه می دهد مردمی برای کار از خانه داده شده ما تاکید بر تمرکز زدایی و حمایت از یک توزیع نیروی کار قادر به کار از هر نقطه. چند ماه گذشته ثابت کرده اند ما می توانیم که کار می کنند. بنابراین اگر کارکنان ما در یک نقش و موقعیتی است که آنها را قادر به کار از خانه و آنها می خواهند برای ادامه به انجام این کار برای همیشه ما را که اتفاق می افتد. اگر نه ما دفاتر خود را گرم و استقبال خودشان با برخی از اقدامات احتیاطی اضافی هنگامی که ما احساس می کنیم آن را ایمن می گرداند."

مربوط به: نحوه استفاده از Google دیدار به صورت رایگان

آن را ممکن است به نظر می رسد کمی شدید اما این به ما می گوید که توییتر است متوجه آن می تواند کاملا به خوبی با کارکنان آن کار از خانه – و چرا که نه ؟

به خصوص برای یک شرکت رسانه های اجتماعی با شرکت گسترده تمرکز بر ارتباط مردم بیش از مسافت های طولانی وجود دارد یک نوع شاعرانه عدالت به آن است. آن می گوید: "ما نه با هم. شما هم نیست. اما همه ما در حال برقراری ارتباط است.'

در حالی که ما می دانیم که بسیاری از شرکت ها نمی خواهم این ایده و بسیاری از کارگران نمی خواهد یا ما محدود به دید افزایش کار از خانه زمانی که این بیماری همه گیر است. این واقعیت است که بسیاری از کارکنان مجبور به کنترل از راه دور کار کرده است باز چشم مردم به هر دو مشکلات و امکانات مرتبط با کار از خانه.

یک یا دو شرکت در حال حاضر زیر را در توییتر رد و یا حداقل صحبت کردن در مورد انجام این کار. شرکت غول مانند Mondelez و در سراسر کشور در حال حاضر گفت: آنها بیش از حد خواهد بود با توجه به کار بیشتر از صفحه اصلی گزینه برای کارکنان پس از بحران (از طریق CNBC).

بارکلیز رفت و یک قدم بیشتر با مدیر عامل شرکت Jes Staley گفت: (از طریق رادیو فردا): "وجود خواهد داشت و در دراز مدت تنظیم در چگونه ما فکر می کنم در مورد محل ما استراتژی...مفهوم قرار دادن 7000 نفر در یک ساختمان ممکن است چیزی از گذشته".

این هیچ شوک که قطع بزرگ سربار مرتبط با ادارات در حال اجرا هیجان انگیز است رهبران کسب و کار, اما آن چیزی است که ما همیشه فکر می تواند اجرای موثر به اندازه کافی برای کسانی که رهبران به نظر قطع فیزیکی سایت. در حال حاضر داشتن شده است مجبور به اتخاذ و محاکمه یک استراتژی و یا از راه دور کار معلوم شود که خیلی خوب کار می کرد برای بسیاری از کارفرمایان.

مرتبط: چگونه به استفاده از مایکروسافت تیم

تا حد زیادی به لطف پیشرفت در گوشی های هوشمند, شبکه های ارتباطات و فناوری – کنترل از راه دور کار تنها رفتن به نرم و صاف. (بله, ما می توانید ببینید که شما تکان دادن سر خود را 5G پردازان توطئه.)

انجام, اجتماعی دور, کسب و کار آسان تر شده است اما آنچه که به معنی محل کار ما و برای ما محل کار, روابط باقی مانده است دیده می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن