تنها آی فون 12 طرفدار حداکثر برای ارائه سرعت 5G بالا، اما انگلیسی ها نباید نگران

در حال حاضر همه انتظار دارند آی فون 12 برای رسیدن به حمل سرعت های بعدی gen 5G، اما یک گزارش جدید نشان می دهد ک

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

در حال حاضر همه انتظار دارند آی فون 12 برای رسیدن به حمل سرعت های بعدی gen 5G، اما یک گزارش جدید نشان می دهد که تمام دستگاه های 5G برابر ایجاد نخواهد شد.

بر اساس یک گزارش جدید شرکت سریع، تنها آیفون ۱۲ ماکس پرو حاوی سریع ترین فناوری میلی متری موج mmWave 5G خواهد بود. علاوه بر این ، تنها نسخه های ایالات متحده ، کره ای و ژاپنی از طرفدار حداکثر خواهد شد mmWave 5G فن آوری شامل ، منابع می گویند.

چرا? خوب مسئله ممکن است فضا، به جای اپل به دنبال قرار دادن مشخصات بالا پشت paywall. این گزارش می گوید تنها آیفون 12 ماکس پرو از نظر فیزیکی به اندازه کافی بزرگ خواهد بود تا طراحی آنتن ویژه و یک باتری به اندازه کافی بزرگ را در خود جای دهد تا سرعت خود را حفظ کند.

مرتبط: بهترین آی فون 2020

برای دستگاه های دیگر در محدوده، به اصطلاح Sub-6GHz 5G هنجار خواهد بود. که هنوز هم بهبود قابل توجهی بیش از LTE ارائه, از نظر محدوده و سرعت, با مشتریان EE بنا به گزارش به طور متوسط 150Mbps سرعت دانلود بین ژانویه و آوریل 2020.

با این حال ، mmWave وعده سرعت به طور مداوم در اطراف و بیش از 1Gbps و همچنین پهنای باند بیشتر در مناطق پر جمعیت تر است. انتظار می رود برای ارائه افزایش بزرگ به اتصال در شهرهای بزرگ و برای کسانی که (یک روز) حضور در کنسرت های بزرگ و رویدادهای ورزشی یک بار دیگر.

انگلیسی ها لزوماً در حال حاضر گم نشده اند، زیرا هیچ یک از این طیف باند بالا توسط اوفکام به شبکه هایی در بریتانیا اعطا نشده است و چشم انداز هنوز مشخص نیست. در حال حاضر، به نظر می رسد هیچ یک از شبکه های بزرگ بریتانیا بر خلاف همتایان آمریکایی خود، در مورد امکانات کلاغ نمی زنند.

با این حال ، کسانی که در ایالات متحده به دنبال خرید یک دستگاه است که ضد آینده آنها را برای سال های آینده ممکن است کمی perturbed که تنها بالا پایان آی فون 12 به احتمال زیاد برای حمایت از mmWave 5G.

انتظار می رود اپل حداقل از دو گوشی آیفون 5G دیگر چه در این ماه و چه در آینده رونمایی کند، در حالی که یک مدل 4G پایین تر نیز ممکن است به محدوده بپیوندد.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن