OnePlus جوانه های رسمی و قیمت آن شما را متعجب خواهد کرد

منجر به وان پلاس, Nord اعلام این شرکت همچنین به طعنه که آنها می تواند راه اندازی یک جفت واقعی بی سیم از earbud

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

منجر به وان پلاس, Nord اعلام این شرکت همچنین به طعنه که آنها می تواند راه اندازی یک جفت واقعی بی سیم از earbuds. با توجه به شرکت تیزر آنها اشاره کرد که از earbuds خواهد بود و قیمت بسیار مقرون به صرفه و مطمئن شوید که به اندازه کافی به نظر می رسد مانند آنها حق داشتند در پول است.

تبلیغات

وان پلاس جوانه تاکنون رسما اعلام کرد و به گفته این شرکت, از آن خواهد شد به قیمت 79 دلار. این باعث می شود وان پلاس جوانه, یکی از ارزان ترین و واقعی بی سیم از earbuds که ما را دیده اند از یک گوشی ساز به تاریخ که در آن دیگر شرکت ها مانند اپل و سامسونگ و هواوی باید ایشان را با قیمت کمی بالاتر است.

طراحی وان پلاس جوانه به نظر می رسد بیشتر در خط با earbuds مانند اپل AirPods و Huawei Freebuds با یک حرکت بنیادی. با توجه به وان پلاس این بی سیم از earbuds خواهد شد از ویژگی های 13.4 mm پویا رانندگان که ارائه خواهد شد عمیق تر باس و همچنین ویژگی های این شرکت تماس زیست محیطی لغو سر و صدا (که به طور موثر به این معنی است که اینها منفعل لغو سر و صدا گوشی فعال نیست آنهایی که مانند AirPods Pro).

آنها همچنین با یک شارژ مورد که OnePlus ادعا ارائه خواهد شد تا 30 ساعت زمان گوش دادن در کل.وجود دارد هیچ کلمه ای در دسترس و در عین حال اما این شرکت می گوید که آن را به زودی آشکار خواهد شد.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره هدفون و OnePlus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن