OnePlus عذر خواهی برای خاموش کردن وان پلاس 8 Pro جالبترین ویژگی

بسیار صحبت در مورد 'X-ray' حالت در وان پلاس 8 Pro باعث شده است که کاملا هم بزنید. دوربین فیلتر به کاربران X-ra

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

بسیار صحبت در مورد 'X-ray' حالت در وان پلاس 8 Pro باعث شده است که کاملا هم بزنید. دوربین فیلتر به کاربران X-ray vision به حدی شده است و به طور موقت غیر فعال شده توسط OnePlus.

وان پلاس اعلام کرد که این حرکت در Weibo پس از گزارش های متعدد اشاره شده "نگرانی های حریم خصوصی" در اطراف X-ray فیلتر (از طریق چرتکه اخبار). این 'Photochrom فیلتر' قادر به دیدن از طریق برخی از مواد از جمله لایه های نازک از پلاستیک.

نگاهی به عنوان مثال از lats موبایل حساس بن Geskin. او نشان می دهد Photochrom فیلتر توانایی برای نشان دادن کاربر عملکرد داخلی از تلویزیون اپل ،

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

این ویژگی در وان پلاس 8 Pro واقعا کشف و صحبت در مورد عموم تا هفته گذشته. در حالی که آن را با توجه به تلفن یک شات در بازو از نظر تبلیغاتی نیز وجود دارد واضح نگرانی های اطراف آن ارائه یک X-ray حالت با این حال اتفاقی ممکن است.

YouTuber, Unbox Therapy نشان داد خاموش کردن گوشی توانایی دیدن از طریق لایه های نازک از لباس. دوباره این پتانسیل به تضعیف حریم شخصی مردم اگر Photochrom فیلتر است ،

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 15 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

وان پلاس 8 Pro راه اندازی شد در ماه آوریل گذشته و به طور کامل تحت تاثیر قرار ما در بررسی ما است. £799 اندروید غول شارژ بی سیم, یک دوربین بزرگ و تن از قدرت است. گزیده ای از بررسی ما می خواند:

"وان پلاس 8 Pro را احساس نمی کند مانند یک به روز رسانی بیش از سلف خود, و من امیدوارم که با نام تجاری خندق آن 'T' خط این سال نگه می دارد و این به عنوان تلفن اصلی تا OnePlus 9. و یا تمرکز بر روی بازار های مختلف که سامسونگ با آن توجه داشته باشید سری.

"در حالی که به طور کلی به روز رسانی نیست بزرگ این است که بسیار عالی گوشی آندروید با یکی از مورد علاقه من صفحه نمایش وجود دارد خارج وجود دارد, نرم افزار است که فقط ممکن است بهتر از گوگل و بسیار محترم ، علاوه بر این بسیار ویژگی های درخواستی مثل چی شارژ و یک IP امتیاز نیز خوش آمدید, به خصوص به عنوان OnePlus برگزار کرده است در برابر اضافه کردن آنها را برای مدت طولانی است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن