Nvidia آمپر در نهایت نشان داد اما هیچ نشانه ای از RTX 3000 فقط هنوز

Nvidia در نهایت نشان داد Nvidia آمپر طول آن GTC 2020 کلیدی اما متاسفانه باقی مانده کم حرف در مورد آینده آن RTX

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Nvidia در نهایت نشان داد Nvidia آمپر طول آن GTC 2020 کلیدی اما متاسفانه باقی مانده کم حرف در مورد آینده آن RTX 3000 GeForce صف.

به جای کارت گرافیک Nvidia تایید آن آمپر جدید معماری استفاده می شود برای Nvidia A1000 یک GPU ساخته شده برای مراکز داده به جای مصرف کننده کارت. وجود دارد چند ویژگی در اینجا است که ممکن است ارائه جزئیات بیشتر در مورد نسل بعدی کارت های گرافیک جیفورس.

اولا Nvidia آمپر تایید شده است به استفاده از یک TSMC 7nm گره که قابل ارتقا در 12nm گره با قبلی تورینگ معماری. Nvidia همچنین بحث جدید نسل سوم تانسور هسته نتایج در دور عملکرد برتر و در حالی که کارت های گرافیک جیفورس استفاده نمی مانند هسته های آن را هنوز هم نشان می دهد RTX 3000 کارت می تواند یک عملکرد جدی به ارتقاء بیش از حد.

بنابراین در حالی که آن را بزرگ برای دیدن Nvidia در نهایت ارائه برخی از اطلاعات بیشتر در مورد Nvidia آمپر, آن را نمی کند به ما بگویید که در مورد این بازی متمرکز کارت گرافیک مجموعه برای انتشار بعد از این سال.

خوانده شده زیر برای همه چیز ما در مورد Nvidia شایعه نسل بعدی کارت های گرافیک.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک 2020

Nvidia آمپر تاریخ انتشار – که Nvidia راه اندازی RTX 3080 و RTX 3070?

Nvidia آمپر کارت گرافیک انتظار می رود به آمار فروشگاه در سپتامبر سال 2020 است.

Tweaktown گزارش می دهد که از آن انتظار Nvidia آمپر کارت گرافیک به طور رسمی نشان داد در ماه اوت و پس از آن راه اندازی در ماه بعد. این به آن معنا Nvidia آمپر احتمالا عمده حضور در تعویق نمایشگاه computex نشان می دهد تجارت.

مرتبط با: AMD ناوی 2X

Nvidia آمپر, قیمت – چقدر خواهد RTX 3080 و RTX 3070 هزینه ؟

کمی وجود دارد کلمه ای در قیمت در حال حاضر است که جای تعجب نیست با توجه به Nvidia به طور سنتی به قیمت و زمان آخرین دقیقه به تضعیف رقابت است.

یک Wccftech گزارش ادعا می کند که Nvidia است که به دنبال ایجاد RTX 3080 و RTX 3070 کمی ارزان تر از خود تورینگ همتایان خود در تلاش برای ایجاد ray tracing شتاب کارت جذاب تر به یک بازار انبوه.

با RTX 2080 Ti کارت گرافیک در حال حاضر هزینه بیش از 1000 پوند که می آید به عنوان جای تعجب ندارد.

دست در: Minecraft RTX بتا

Nvidia SUPER

Nvidia آمپر مشخصات

Nvidia آمپر gpu ها در حال تایید برای استفاده از 7nm معماری است که در حال حاضر ارتقا در بزرگتر 12nm معماری با تورینگ کارت گرافیک.

بیشتر مشخصات اطلاعات به مراتب بیشتر نامشخص است هر چند. Wccftech نشان می دهد که آمپر gpu ها را ببینید بیشتر vRAM بالاتر, سرعت های ساعت و بهبود بهره وری قدرت.

منابع دیگر از جمله MyDrivers و توییتر حساب KittyCorgiشده اند به مراتب بیشتر خاص با مشخصات, اما نه به عنوان یک منبع معتبر. اگر آنها به این باور بودند هر چند Nvidia آمپر مشخصات می توان به شرح زیر (با مقایسه):

Nvidia RTX 3080 Ti Nvidia RTX 2080 Ti
معماری آمپر تورینگ
CUDA Cores 5376 4352
اندازه حافظه 12GB 11GB
حافظه اتوبوس 384-bit 352-بیت
Nvidia RTX 3080 Nvidia RTX 2080
معماری آمپر تورینگ
CUDA Cores 3840 3072
اندازه حافظه 10GB 8GB
حافظه اتوبوس 320-bit 256-bit
Nvidia RTX 3070 Nvidia RTX 2070
معماری آمپر تورینگ
CUDA Cores 3072 2304
اندازه حافظه 8GB 8GB
حافظه اتوبوس 256-bit 256-bit

اخیر نشت پیشنهاد کرده اند Nvidia آمپر مشخصات حتی بهتر از آنهایی که در بالا نشان داده شده است اگر چه ما در حال متقاعد نشده توسط آن گزارش. این چین بار (خال خال توسط Videcardz) ظاهرا ما داده دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در مشخصات برای برخی از جدید Nvidia آمپر کارت از جمله RTX 3080 Ti RTX 3080, RTX 3070 و RTX 3060.

این مشخصات بسیار شگفت آور است که آنها دشوار است به این باور که آنها نشان می دهد Nvidia RTX 3080 Ti دارای 8192 هسته GPU 256 و RT هسته 1024 تانسور هسته و یک ساعت افزایش سرعت 1750MHz. این آمار و ارقام قابل ملاحظه ای بالاتر از آنچه در شایعات قبلی پیشنهاد ساخت جدید نشت مشکوک به حداقل می گویند.

در حالی که ما مطمئن نیستید در مورد مشخصات دقیق ترین شایعات و نشت حداقل مرتبط با این واقعیت است که Nvidia نگاه کنید به فشار ری ردیابی عملکرد به ارتفاعات جدید است که باعث می شود بسیاری از حس داده Nvidia سرمایه گذاری در آن RTX محدوده.

مرتبط با: Ray tracing توضیح داد

Nvidia آمپر عملکرد

شایعات نشان می دهد آینده RTX 3080 Ti خواهد بود 40% قوی تر از زمان RTX 2080 Ti. با توجه به دومی است که در حال حاضر این موتور سیکلت قدرتمند مصرف کننده کارت گرافیک توسط یک حاشیه بزرگ این خبر فوق العاده چشمگیر و به طور بالقوه می تواند دیدن نرخ فریم رسیدن به سطوح جدید برای 4K gaming.

Nvidia نیز شایعه به تشدید تلاش خود را در ray tracing که باعث می شود بسیاری از حس از هر دو PS5 و Xbox سری X را پشتیبانی فن آوری و به احتمال زیاد افزایش آگاهی و تقاضا برای واقع گرایانه نور-از ویژگی های ارائه.

Wccftech گزارش می دهد که "آمپر ری ردیابی هسته خواهد بود سریع تر قدرت بیشتر کارآمد و آمپر gpu ها خواهد شد که بیشتر آنها نسبت به تورینگ."

آن باقی مانده است دیده شود که آیا آمپر خواهد شد در واقع بهبود ray tracing تصاویری و یا به سادگی افزایش نرخ فریم عملکرد زمانی که تکنولوژی فعال است. اما با افزایش تعداد بازی های آینده تایید پشتیبانی از ری ردیابی کارت گرافیک Nvidia در حال حاضر بیشتر پلت فرم برای رسیدن به موفقیت از آن را با خود تورینگ gpu ها.

Nvidia به احتمال زیاد بحث بیشتر بصری-افزایش امکانات ساخته شده ممکن است از طریق آمپر معماری از جمله بهبود rasterization اما ما باید صبر کنید تا ماه آگوست به صورت رسمی جزئیات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن