جدید نینتندو سوئیچ 2021 می تواند بازی 4K ارائه – گزارش

بنا به گزارش ها نینتندو در حال برنامه ریزی برای انتشار نسخه جدیدی از کنسول نینتندو سوئیچ خود است که می تواند ت

توسط POSHTIBANNEWS در 4 شهریور 1399

بنا به گزارش ها نینتندو در حال برنامه ریزی برای انتشار نسخه جدیدی از کنسول نینتندو سوئیچ خود است که می تواند تجربیات بازی 4K را به بازی بیاورد.

گزارش از بلومبرگ ارائه می دهد جزئیات بیشتر در دقیقا همان چیزی است که نینتندو می تواند ارائه دهد، پیگیری در شایعات غول بازی در حال برنامه ریزی سوئیچ beefier برای سال 2021. این گزارش می گوید نینتندو به افزایش قدرت پردازش، و همچنین افزایش وضوح حداکثر به تعریف فوق العاده بالا نگاه کرده است.

نینتندو همچنین در حال برنامه ریزی بر روی "slew" از بازی های جدید برای سال 2021 است که در مقطع گسترده ای از جامعه بازی با هدف، با توجه به منابع صحبت کردن با این نشریه است.

قدرت اضافی نیز می تواند برخی از بازی های مقدر شده برای PS5 و ایکس باک سری X در نینتندو سوئیچ بیش از حد می رسند، اگر چه که حدس و گمان صرف از طرف ما است. این گزارش به هیچ بازی به طور خاص اشاره ای نمی کند.

مرتبط: بهترین نینتندو سوئیچ بازی

نینتندو به نظر می رسد متعهد به سوئیچ برای زمان بودن، پس از اولین بار راه اندازی کنسول در سال 2017 - قطعا اگر یک نسخه ارتقاء یافته در حال آمدن است برای پیوستن به سوئیچ و سوئیچ Lite. راه اندازی یک به اصطلاح سوئیچ پرو تعجب آور نخواهد بود. این شرکت در حال ضبط سرگرم کننده امکان محدوده سخت افزاری گسترش یافته است.

شونترو فوروکاوا رئیس جمهور نینتندو در ماه ژانویه گفت: «با شروع سال چهارم نینتندو سوئیچ، وضعیت کمی متفاوت از کنسول های خانگی که در گذشته ارائه داده ایم احساس می کند.» "از نظر سخت افزار، من فکر می کنم ما قادر خواهیم بود برای در نظر گرفتن راه های مختلف برای گسترش در آینده است."

اين گزارش در پی آن منتشر می شود که يکی از روزنامه اقتصادی ديلي نيوز در تايوان در اوائل هفته جاری، که پيش بينی می کرد مدل جديدی با نمايش ارتقا يافته و تعامل بهبود يافته پيش از پايان سال جاری به توليد خواهد رفت.

ارتقاء شاید می تواند سوئیچ به دنبال کلاه قدیمی در برابر PS5 و ایکس با سری X جلوگیری از, اگر چه که به سختی نگرانی از طرفداران سوئیچ تا به امروز بوده است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن