جدید مک Ransomware کشف پخش از طریق سرقت برنامه های

گوش دادن به آن هرگز یک ایده خوب برای دانلود برنامه های نرم افزار اما در عین حال مردم انجام دهد. دلایل بسیاری و

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

گوش دادن به آن هرگز یک ایده خوب برای دانلود برنامه های نرم افزار اما در عین حال مردم انجام دهد. دلایل بسیاری وجود دارد برای این کار اول از همه آن را غیر قانونی است. ثانیا به این دلیل که منبع شما در حال دانلود از آن ممکن است نه لزوما توان اعتماد کرد, و وجود دارد می تواند برخی از تغییرات ساخته شده است که مخفی کردن فایل های مخرب در داخل از نصب و راه اندازی.

تبلیغات

متاسفانه برخی از کاربران مک در حال پیدا کردن راه سخت چرا که با توجه به یک گزارش از Malwarebytes وجود دارد به نظر می رسد جدید "EvilQuest" ransomware است که با هدف قرار دادن رایانه های مکینتاش است که آن نیز از طریق سرقت شده و نرم افزار مک. این کشف شد که برخی از کاربران دریافت "Little Snitch" برنامه از انجمن که در آن دانلود در واقع شامل برنامه خود را, اما همچنین نصب اضافی فایل اجرایی است.

این بدافزار بسیار هوشمند است که پس از نصب, فایل است که نقل مکان به یک محل جدید و تغییر نام به "CrashReporter" را به نگه داشتن خود را در macOS' نظارت بر فعالیت های. مانند بسیاری از ransomware آن را در ادامه به رمز تمام فایل ها بر روی کامپیوتر مک و ظاهرا کاربران نیاز به پرداخت $50 برای رمزگشایی فایل های خود را به آنها را به عقب.

علاوه بر قفل کردن فایل های خود را, آن همچنین پیشنهاد شده است که نرم افزارهای مخرب را نصب keylogger به خود را مانیتور کنید, کلید, احتمالا در امیدوار است که شما ممکن است در وارد کردن اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری نام کاربری و کلمه عبور ، بنابراین دفعه بعد شما در حال وسوسه به دانلود برنامه های نرم افزار, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Macos نرم افزارهای مخرب و دزدی دریایی. منبع: وبلاگ.malwarebytes



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب