جدید بازی ندای وظیفه تایید برای پاییز سال 2020

اگر شما شده اند به دنبال به جلو به یک جدید Call of Duty بازی به بازی در این سال شما خوشحال خواهید بود به یاد ب

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

اگر شما شده اند به دنبال به جلو به یک جدید Call of Duty بازی به بازی در این سال شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که در طول اکتیویژن بلیزارد Q1 سال 2020 مالی تماس با ناشر و نشان داده است که در واقع وجود خواهد داشت های جدید بازی ندای وظیفه برنامه ریزی شده برای انتشار در پاییز آینده, اما آنها متوقف کوتاه در جزئیات از بازی های آینده.

تبلیغات

نه چندان شناخته شده در مورد 2020 تماس از وظیفه اما با توجه به شایعات آن است که گفته می شود مجموعه ای در دوران جنگ سرد و متصل خواهد شد به Black Ops جهان. همچنین گزارش شده است که عنوان خواهد شد به طور مشترک توسعه یافته توسط Treyarch و Sledgehammer Games. که می شود گفت این امکان وجود دارد که ما می توانید از جزئیات بیشتر در مورد این عنوان در هفته های آینده.

به عنوان چارلی اینتل امتیاز جدول زمانی برای قبلی بازی ندای وظیفه به طور معمول نشان داد نسبت به پایان ماه مه پس از آن ممکن است که اکتیویژن می تواند به اشتراک گذاری این جزئیات در هفته های آینده. چه جالب است که با توجه به نزدیک ندای وظیفه و میدان جنگ هستند و به نظر می رسد که به عنوان دور به عنوان نظامی مبتنی بر بورس نگران هستند Call of Duty می تواند تنها یکی از این دو خواهد شد که در این سال منتشر شد.

دلیل این است که EA قبلا تایید کرد که وجود خواهد داشت نه یک میدان جنگ جدید عنوان برای سال 2020 که زمان بازی میدان جنگ خواهد بود دریافت آخرین نسخه به روز رسانی عمده این تابستان آینده.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره اکتیویژن و ندای وظیفه. منبع: charlieintel



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن