مایکروسافت رفتن سطح 2 و سطح کتاب 3 اعلام کرد

اگر شما در بازار برای یک تبلت یا لپ تاپ, سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که مایکروسافت به تازگی اعلا

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اگر شما در بازار برای یک تبلت یا لپ تاپ, سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که سطح آن بروید و سطح کتاب دستگاه های تجدید شده است که در آن شرکت رسما گرفته پیچد کردن هر دو رفتن سطح 2 و سطح کتاب 3.

تبلیغات

شروع با سطح Go 2 این است که یک قرص است که می آید با یک صفحه کلید قابل جدا شدن و لوازم جانبی. این باعث می شود آن را ایده آل برای کسانی که می خواهند تبلت, تجربه, اما همچنین می خواهم به سازنده تر با تایپ کردن در یک صفحه کلید فیزیکی به جای مجازی یکی. سطح به 2 را در حال حاضر ارائه به کاربران یک بزرگتر 10.5 اینچی سرفیس نمایش عمر باتری بهبود یافته و به گفته مایکروسافت دارای 64 درصد عملکرد سریعتر نسبت به سلف خود است.

مایکروسافت همچنین امیدوار است که کاربران قادر به استفاده از آن با نشست آنلاین سیستم عامل مثل مایکروسافت تیم به لطف علاوه بر این به استودیو میکروفون است که به ارمغان می آورد دو میکروفن و توانایی روشن کردن پس زمینه نویز و افزایش وضوح.

همانطور که برای سطح کتاب 3 این بیشتر بشود کاربرانی که می خواهید کمی بیشتر لپ تاپ های سنتی راه اندازی. سطح کتاب 3 ادامه خواهد داد به ارائه یا 13 اینچ یا 15 اینچ انواع, استفاده از اینتل 10-gen پردازنده و همچنین انتخاب هر کدام از کارت گرافیک NVIDIA یا AMD gpu ها اگر شما نیاز دارید که افزایش فوق العاده در عملکرد گرافیکی.

لپ تاپ ها در حال حاضر پشتیبانی تا 32GB رم و به گفته مایکروسافت ارائه خواهد شد 50 درصد افزایش عملکرد بیش از سطح کتاب 2 و نیز با بهبود عمر باتری تا 17.5 ساعت.

سطح به 2 قیمت با شروع از $399 و در دسترس خواهد بود برای خرید 12 مه در حالی که Surface Pro 3 را خرده فروشی شروع در $1,599 و در دسترس خواهد بود در مارس 21.

در زمینه کامپیوتر >تبلت. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ, مایکروسافت, سطح, کتاب, سطح, رفتن, ویندوز و ویندوز 10. منبع: وبلاگ.ویندوز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب