مایکروسافت ممکن است علاقه مند در به دست آوردن WB تعاملی

با توجه به گزارش های اخیر از اطلاعات (paywall) به نظر می رسد که AT&T می توان به دنبال فروش برادران وارنر ت

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

با توجه به گزارش های اخیر از اطلاعات (paywall) به نظر می رسد که AT&T می توان به دنبال فروش برادران وارنر تعاملی و ظاهرا یک دسته از شرکت های علاقه مند در به طور بالقوه دستیابی به آنها. این شامل Microsoft, EA, Activision و Take-Two همه آنها ذکر شده به عنوان خریداران بالقوه است.

تبلیغات

پس این به چه معنی است ؟ به عنوان IGN اشاره به وجود studios تحت WB تعاملی مانند بهمن نرم افزار یکپارچه محصولات, NetherRealm Studios, Rocksteady Studios, TT Games. این همان توسعه دهندگان ایجاد کرده اند فرانچایز محبوب مانند مورتال کمبت بتمن و هری پاتر.

اما به عنوان IGN یادداشت حتی اگر هر یک از این شرکت ها شد و برای به دست آوردن WB Interactive آن را لزوما به این معنی نیست که آنها را مناسب برای ادامه ساخت بتمن یا بازی های هری پاتر. آنها به احتمال زیاد خواهد شد نیاز به مذاکره با شرکت های که خود این فرانچایز به ادامه صدور مجوز آنها.

که می شود گفت به نظر می رسد که فروش نمی قریب الوقوع به این معنی که مذاکرات احتمالا هنوز هم در جریان است و این احتمال وجود دارد که هیچ یک از این شرکت ها ممکن است تا پایان خرید WB تعاملی بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید. دلیل فروش بالقوه است که گفته می شود با توجه به AT&T به دنبال پرداخت برخی از بدهی های خود با سرمایه گذاران خواستار شرکت به فروش "دارایی های غیر هسته ای" که شامل WB تعاملی.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت. منبع: ign



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن