مارول مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در حال آمدن برای پلی استیشن 5 در این سال

Sony Computer Entertainment و Insomniac بازی ها را نشان داد مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales جدید, ابرقهرمان ع

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

Sony Computer Entertainment و Insomniac بازی ها را نشان داد مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales جدید, ابرقهرمان عنوان در حال آمدن برای پلی استیشن 5 در تعطیلات سال 2020 است.

این یکی از اولین بازی های بود اعلام کرد به عنوان بخشی از امشب آینده از بازی رویداد و نسبتا دیدنی و جذاب, راه برای شروع مجموعه ای از اطلاعیه ها برای آینده کنسول.

مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales – تریلر

مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales: داستان

داستان جزئیات برای آینده عنوان معلوم نیست به عنوان آن است که آیا تمام عیار عاقبت یا چیزی کوچکتر به خصوص با توجه به بازی اصلی راه اندازی نشده بود بسیار طولانی پیش در همه. بدون در نظر گرفتن آن به نظر می رسد فوق العاده است و بدجور وسوسه انگیز دلیلی برای انتخاب کنید تا یک کنسول نسل بعدی بعد از این سال.

در اینجا چیزی است که ما فکر اصلی ما در 4/5 نقد و بررسی: مارول مرد عنکبوتی است مقدار شگفت آور می گویند برای خود و همچنان سونی اجرا از بهترین در نمایش اول حزب انحصاری. طرفداران کتاب های کمیک را در عشق سقوط با Insomniac عشق تفسیر webhead را منهتن اما طرفداران انتظار بعدی خدای جنگ ممکن است پیدا کردن خود را کمی نا امید کرد.

مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales: تاریخ انتشار

در حالی که ما نمی گرفتن تاریخ مناسب ما نمی دانیم که مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales خواهد بود که تعطیلات سال 2020 است. این احتمالا به این معنی است که این خواهد بود که یک لانچ تایتل برای PS5 و این قطعا خوب با ما. لگد زدن به یک کنسول جدید نسل با, عاقبت, و یا حتی یک spin-off برای یکی از نسل فعلی بهترین بازی به نظر می رسد مانند یک ایده بسیار هوشمندانه از سونی.

Insomniac Games همچنین اعلام کرد که در حال کار بر روی چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا یک مطلب جدید در آن معشوق platforming و حق رای دادن. آن را به استفاده کامل از کنسول جدید با محیط های بزرگتر ری-ترسیم تصاویری و بلند پروازانه تر طراحی از هر چیزی که ما دیده ایم از سری قبل. غم هیچ تاریخ انتشار داده شد که برای یک. ما مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاری بیشتر در مارول مرد عنکبوتی: مایلز مورالس پس از کسب اطلاعات بیشتر پدیدار می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن