مارشال پرده آب-مقاوم در برابر Emberton بلندگوی بلوتوث

برای اکثر ما, الکترونیک, نفرت آب به همین دلیل است که گاهی اوقات گرفتن یک بلندگوی بلوتوث به ساحل یا استخر لزوما

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

برای اکثر ما, الکترونیک, نفرت آب به همین دلیل است که گاهی اوقات گرفتن یک بلندگوی بلوتوث به ساحل یا استخر لزوما ممکن است بهترین ایده ها. اگر شما به دنبال یک اسپیکر است که توانایی مقاومت در برابر آب و سپس مارشال آخرین Emberton سخنرانان ممکن است به ارزش چک کردن.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است آخرین بلندگوی بلوتوث قابل حمل در Emberton که ویژگی های یک IPX7 امتیاز. این به این معنی است که سخنرانان خواهد بود مقاوم در برابر آب که در صورت سقوط آن را به استخر و یا به آب از آن خواهد شد قادر به ادامه عملکرد خوب به عنوان طولانی به عنوان آن را عمیق تر از 3 فوت شده است و مستغرق برای بیش از 30 دقیقه.

این Emberton سخنرانان خواهد شد از ویژگی های مارشال طراحی علامت تجاری که در آن شرکت تصمیم گرفتند برای یک نگاه کلاسیک یادآور آن گیتار/باس تقویت کننده. با توجه به مارشال های Emberton سخنرانان ارائه خواهد شد تا 20 ساعت در یک شارژ با پشتیبانی از سریع شارژ. همچنین با استفاده از بلوتوث 5.0 که بدان معنی است که آن را جفت با دستگاه ها و طیف وسیعی از حدود 30 فوت است.

همچنین با استفاده از USB-C برای شارژ آن باید معنی کمتر کابل را برای شما به ارمغان بیاورد در اطراف اگر شما در حال حاضر ساخته شده تبدیل به USB-C دستگاه. اگر شما علاقه مند به گرفتن دست خود را در آن مارشال Emberton است که در قیمت $149.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. جزئیات بیشتر در مورد مارشال و بلندگو. منبع: مطبوعات.marshallheadphones



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن