Marantz را NR1711 AV گیرنده ویژگی های 8K پشتیبانی

Marantz اعلام کرد که آخرین AVR در slimline NR1711 و زمانی که آن می رسد آن را به رخ کشیدن پشتیبانی از رزولوشن 8

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

Marantz اعلام کرد که آخرین AVR در slimline NR1711 و زمانی که آن می رسد آن را به رخ کشیدن پشتیبانی از رزولوشن 8K.

Marantz است پرده برداری از آخرین slimline 8K Ultra HD AV گیرنده در NR1711 (£649). AVR است که با هدف صوت و روزمره شنوندگان پشتیبانی از 8K خواهد آینده اثبات گیرنده به عنوان 8K را گسترده تر می شود و در دسترس است.

این NR1711 پشتیبانی از هفت کانال های تقویت در 90W در هر کانال. eARC سازگاری اجازه می دهد برای فشرده سازی lossless و شی-بر اساس فرمت های صوتی به بازی می شود مانند Dolby Atmos و DTS:X. Dolby Atmos ارتفاع تکنولوژی مجازی سازی (که در آینده به روز رسانی سیستم عامل) و DTS مجازی:X کمک به تولید صدا 3D تجربه بدون نیاز به ارتفاع سخنرانان در مخلوط.

تیتر ویژگی 8K پشتیبانی با NR1711 قادر به passthrough 8K در 60fps یا انجام ارتقاء تا رزولوشن 8K. با علاوه بر این از 8K این Marantz گیرنده نیز دارای ویژگی های از آخرین HDMI 2.1 تنظیمات که شامل رسانه ها سریع سوئیچینگ (QMS) برای جلوگیری از صفحه نمایش خالی در حالی که منابع سوئیچینگ. متغیر نرخ تجدید (VRR) همگام سازی یک نمایش با بازی کنسول نرخ refresh برای کمتر قاب پاره در حالی که خودکار حالت زمان تاخیر کم (ALLM) را فورا قرار دادن یک صفحه نمایش به حالت زمان تاخیر کم برای نرم و صاف و سریعتر تجربه بازی. این NR1711 همچنین پشتیبانی از 4K/120fps که به ارمغان می آورد آن را در خط با PS5 و Xbox سری X.

HDR پشتیبانی گسترده با HDR10, HDR10+, HLG و Dolby Vision plus Marantz خود پویا HDR راه حل برای در کنتراست و رنگ را تولید.

در اتصال این Marantz دارای شش ورودی HDMI و پشتیبانی از هر 4:4:4 رنگ خالص زیر نمونه BT.2020 تصویب از طریق VRR, QFT, ALLM, QMS و آخرین HDCP 2.3 کپی-حفاظت از استاندارد است.

HEOS ساخته شده است در برای فعال کردن چند اتاق جریان با محصولات سازگار و یا کاربران می توانید انتخاب کنید پخش 2 به ایجاد بی سیم متصل به سیستم در سراسر خانه خود را. خدمات موسیقی, موسیقی مانند جزر و مدی Spotify در, Amazon Music, ایچ-دی, Deezer و دیگران برای پخش موسیقی کتابخانه ها در سراسر, محصولات سازگار. این slimline گیرنده نیز از ویژگی های Roon آزمایش گواهینامه بنابراین کاربران می توانید بیشتر از موسیقی خود را از کتابخانه ها و جریان محتوا در سراسر دستگاه از طریق Roon.

این NR1711 همچنین پشتیبانی از بلوتوث انتقال صوتی برای کسانی که می خواهند به گوش دادن به صوتی با هدفون بلوتوث. فرمت فایل های پشتیبانی شامل ALAC, FLAC و WAV با فشرده سازی lossless فایل ها تا 24 بیت/192-کیلو هرتز و همچنین DCD 2.8 MHz و 5.6 مگاهرتز آهنگ. آمازون, الکسا, گوگل, دستیار و اپل Siri ارائه شده برای کنترل صدا برای اولین بار دو طریق HEOS برنامه و سیری از طریق AirPlay 2.

ورود در سیاه و سفید و نقره-طلا پس از اتمام این Marantz NR1711 در دسترس خواهد بود در ماه سپتامبر سال 2020 برای £649.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن