گوشی هوشمند ال جی وینگ 'کشف نشده' را در رویداد 14 سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت

ما از ماه مه در مورد تلفن ال جی وینگ می شنویم و به نظر می رسد شرکت کره ای در نهایت آماده رونمایی از گوشی منحصر

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399

ما از ماه مه در مورد تلفن ال جی وینگ می شنویم و به نظر می رسد شرکت کره ای در نهایت آماده رونمایی از گوشی منحصر به فرد swivelling است.

ال جی در یک دعوت تیزر برای یک رویداد در ۱۴ سپتامبر می گوید که برای اولین بار یک عامل فرم «کشف نشده» را در میان میل و علاقه فعلی به دستگاه های دو صفحه نمایش آغاز خواهد کرد.

به جای یک صفحه نمایش تاشو یا flipping شبیه به گوشی های Galaxy Z Fold و Z Flip، به نظر می رسد که اگر بال ال جی یک دستگاه چرخان را راه اندازی کند که زمانی که هر دو نمایشگر در نظر گرفته می شوند، شکل T را تشکیل خواهد داد.

تیزر ویدئویی را که با نشت های قبلی گوشی همسو است، در زیر می بینید:

[محتوای جاسازی شده]

این شرکت در یک اطلاعیه مطبوعاتی می گوید این اولین گوشی در یک محدوده آزمایشی "پروژه اکسپلورر" خواهد بود که "شامل دستگاه هایی خواهد بود که تجربیات قابل استفاده متمایز و در عین حال کشف نشده را ارائه می دهند."

در جای دیگر، انتشار شامل بسیاری از کسب و کار غیر توصیفی صحبت می کنند اما این شرکت می گوید گوشی های جدید تمایل به "نیازهای استفاده متنوع از مشتریان گوشی های هوشمند امروزی و ارائه کنجکاوی و هیجان بسیار مورد نیاز به بخش تلفن همراه است."

مرتبط: بهترین گوشی 2020

ال جی می گوید گوشی ها رابط کاربری گوشی های هوشمند را «تغییر شکل و گسترش» خواهند داد که قطعا برای پیکه کردن علاقه ما پیش از رویداد ۱۴ سپتامبر کافی است.

تصویر: ET اخبار

نشت ها و گمانه زنی های اخیر به یک دستگاه دو صفحه ای اشاره کرده است، با صفحه نمایش بالایی که می تواند بچرخد تا به صورت افقی با زاویه ۹۰ درجه بنشیند و یک صفحه نمایش ثانویه را در همترازی پرتره آشکار کند.

که به عنوان مثال، می تواند کاربران را قادر به تماشای یک ویدیو در حالی که تایپ کردن یک نظر یوتیوب. این می تواند کاربران را قادر به یک صفحه نمایش اختصاص داده شده به کنترل موسیقی خود را در حالی که آنها فهرست وب.

کدام موارد استفاده می توانید برای بال ال جی تصور کنید؟ چيز جديدي به ميز مياد؟ آیا علاوه بر شایسته ای به عرصه گوشی های هوشمند خواهد بود؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن