کونامی نخواهد بود با انتشار یک نسخه کامل از PES 2021 این سال

Konami تایید کرده است نمی توان آن را تولید یک نسخه کامل از PES 2021, به جای امید بستن برای یک فصلی به روز رسان

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Konami تایید کرده است نمی توان آن را تولید یک نسخه کامل از PES 2021, به جای امید بستن برای یک فصلی به روز رسانی آن را به عنوان تمرکز بر روی نسخه نسل بعدی فوتبال سیم.

برای دهه Konami Pro Evolution Soccer را دریافت کرده است سالانه نوشته در کنار Electronic Arts' فیفابا دو اغلب در رقابت با یکدیگر برای جلب توجه علاقهمندان به بازی. برای اولین بار در سال, که نمی توان در این مورد.

به جای کونامی خواهد بود با انتشار یک به روز رسانی فصلی که در دسترس خواهد بود در "مقرون به صرفه سالگرد قیمت" برای صاحبان PES 2020. در مقایسه با FIFA, PES تنها تعداد انگشت شماری از عمده مجوز به طوری که این حرکت ممکن است وسوسه به پرش در رقابت است.

اکثر این شرکت توجه در حال حاضر خواهد شد با تمرکز بر روی نسل بعدی چشم انداز برای Pro Evolution Soccer که در حال حاضر در آثار برای PS5 و Xbox سری X. آن خواهد شد بر روی یک موتور کاملا جدید رها روباه موتور که مجهز به یک عدد از ورودی در حق رای دادن در طول نسل گذشته است.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

"این عنوان در حال توسعه با یک موتور به روز شده است که ما را قادر به شما خیره با سرسام آور پیشرفت در تمام زمینه های بازی" Konami توضیح داد. "انتظار واقع بینانه تری پلیر مدل ها و انیمیشن های پیشرفته فیزیک, تصاویری واقعی و خیلی خیلی بیشتر.

"ما می دانیم که بسیاری از شما مشتاق جدید myClub و Master League محتوا و ما نیز هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن که بزرگ به روز رسانی ها در این نسخهها کار میکند برای هر دو از این حالت است.در حال حاضر هدف ما برای شروع تست از ما نسل بعدی عنوان زمانی در اواسط سال 2021 با برآورد تاریخ انتشار بعدها در همان سال است."

این شرم آور است که PES 2021 نخواهد بود materialising در آن به صورت کامل این ماه از حق رای دادن همیشه موفق به تحت تاثیر قرار دادن با وجود آن یکپارچه رقابت است. با هر نوع شانس اضافی سال و فن آوری های جدید اجازه خواهد داد که PES 2022 واقعا درخشش در سیستم عامل جدید در سال آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب