ژاپنی, تلوان ماشین آلات در حال حاضر با تشخیص چهره امکانات

تلوان ماشین آلات بسیار ساده در نظر خود استفاده کنید. شما پول را به سکه/توجه داشته باشید حافظه مطبوعات آیتم شما

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

تلوان ماشین آلات بسیار ساده در نظر خود استفاده کنید. شما پول را به سکه/توجه داشته باشید حافظه مطبوعات آیتم شما می توانید آیتم های خود را و شما خوب به آن بروید. اما در ژاپن به نظر می رسد که برخی از ماشین آلات هستند که همه چیز را به یک سطح جدید معرفی شده توسط تشخیص چهره سیستم های.

تبلیغات

به گزارش SoraNews24 به نظر می رسد که نوشیدنی ساز DyDo در حال نصب تشخیص چهره سیستم در ماشین آلات خود را. این دستگاه ها ساخته شده با همکاری NEC که با استفاده از NEC زیستی-IDion تشخیص چهره سیستم های. ایده این است که با اسکن صورت خود را, شما می توانید پرداخت در واقع بدون نیاز به استفاده از پول نقد.

مشتریان خواهد شد نیاز به ثبت نام یک حساب کاربری با ارسال یک عکس و لینک کردن یک کارت اعتباری تا زمانی که دستگاه به رسمیت می شناسد خود را به صورت از آن خواهد شد به صورت خودکار شارژ کارت خود را با خرید خود را. این در مفید آمده است اگر شما لازم نیست که هر گونه نقدی را بر شما و می خواهید یک برنامه به طور بالقوه راه سریعتر برای پرداخت. لازم به ذکر است که برخی از تلوان ماشین آلات در ژاپن در حال حاضر ارائه جایگزین روش های پرداخت مانند استفاده از قطار عبور می کند به طوری که این امر لزوما اولین گزینه تماس با ما.

گفته شده که ما را به تعجب در مورد پیامدهای حریم خصوصی با استفاده از تشخیص چهره. نقدی ارائه می دهد درجه ای از گمنامی اما با استفاده از صورت خود را می تواند منجر به ردیابی به خصوص اگر آنها می دانند که دستگاه شما در حال بازدید. جدید تلوان ماشین آلات خواهد شد و در ابتدا بخشی از 3 ماه آزمایشی که در آن آنها می تواند محدود به DyDo و NEC دفاتر و کارخانه قبل از اینکه تحت فشار قرار دادند به فرض آزمایشات به خوبی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره ژاپن و حفظ حریم خصوصی. منبع: soranews24



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب