iPhones With Fortnite installed Are Popping Up On eBay

به عنوان بسیاری از شما تا به حال شنیده می شود، فورتنیت از فروشگاه برنامه iOS حذف شده است. این به دلیل تصمیم اپ

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

به عنوان بسیاری از شما تا به حال شنیده می شود، فورتنیت از فروشگاه برنامه iOS حذف شده است. این به دلیل تصمیم اپیک برای تلاش برای دور کردن سیستم خرید داخل برنامه اپل است که اپل ادعا می کند نقض شرایط سرویس است. حماسه اعلام کرده بود که کسانی که در حال حاضر دانلود بازی می تواند آن را نگه دارید، اما قادر به دسترسی به محتوای جدید در آینده.

تبلیغات

پس اگه بازی رو دانلود نکردی چی؟ متاسفانه هیچ کاری نمی توان کرد تا زمانی که این موضوع با اپل حل نشده است، اما اگر پول نقد به چلپ چلپ چلپ را داشته باشید، به نظر می رسد که برخی از کاربران انترپرایشن شروع به فروش آیفون های خود در eBay کرده اند که فورتنیت قبلاً روی آن نصب شده است.

تعجب آور نیست، این گوشی ها ارزان نمی مانند بر اساس لیست ما در حال دیدن، برخی از فروش آیفون به عنوان به عنوان $ 10،000. این مقدار مضحک پول به صرف در تلفن است، چه بر سه تا بازی، اما ما حدس می زنم همه آن را واقعا طول می کشد فقط یک نفر برای خرید گوشی شما و شما مجموعه ای است.

در واقع این به عنوان یک شگفتی به عنوان سال ها پیش پس از Konami کشیدن دمو سایکن هیل PT از PS4 نمی, پارسه با بازی نصب شده بر روی کنسول های خود آنها را در eBay و همچنین برای مبالغ مسخره پول فروش. با این حال، باید توجه داشته باشید که بر خلاف PT که منحصر به PS4 بود، فورتنیت هنوز هم قابل پخش در آندروید، رایانه های شخصی، مک، و کنسول ها است، بنابراین جایگزین های بسیاری وجود دارد که شما ممکن است می خواهید قبل از صرف 5،000 دلار- 10،000 دلار در آی فون نگاه کنید.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, Ebay, حماسه, فورتنیت نبرد رویال و آی فون. منبع: imore



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن