iOS 13.5 به طور خودکار به اشتراک گذاری کاربر اطلاعات پزشکی در طول تماس های اضطراری

گاهی اوقات در طول یک اورژانس پزشکی شما ممکن است زمان و یا قابلیت مربوط به ارائه اطلاعات پزشکی به اولین پاسخ ده

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

iOS 13 dark modeگاهی اوقات در طول یک اورژانس پزشکی شما ممکن است زمان و یا قابلیت مربوط به ارائه اطلاعات پزشکی به اولین پاسخ دهندگان مانند آلرژی به داروهای خاصی تاریخچه از مسائل مربوط به سلامت چه نوع meds شما هستند, و غیره, اما, اپل, است, امید به تغییر است.

تبلیغات

به گفته این شرکت با آینده iOS 13.5 به روز رسانی کاربرانی که شماره گیری 911 فوريت های پزشکی قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پزشکی به صورت خودکار. این است که با به اشتراک گذاری اطلاعات ذخیره شده در پزشکی ID که برای کسانی که نا آشنا است یک ویژگی در اپل بهداشت برنامه است که اجازه می دهد تا کاربران برای ذخیره مربوط به اطلاعات پزشکی مانند هر شرایط از پیش موجود و آلرژی داروها شما در خون نوع آلرژی غذایی و غیره.

چه اتفاقی می افتد این است که اگر شما در یک منطقه که در آن افزایش اضطراری داده و خدمات پشتیبانی است که شما می توانید آن تماس 911, آن را به استفاده از این سیستم برای به اشتراک گذاشتن پزشکی ID اطلاعات است. این به این معنی است که اولین پاسخ دهندگان و پزشکان که درمان شما قادر خواهید بود به دانستن این مسئله چیست و چگونه به بهترین روش این وضعیت است.

قبل از این اپل نیز تا به حال یکی دیگر از ID پزشکی از ویژگی های است که اجازه به کاربران خود نمایش ID پزشکی اطلاعات بر روی تلفن خود را روی صفحه نمایش قفل است که می تواند قابل دسترسی از طریق یک آیکون در نتیجه به اولین پاسخ دهندگان توانایی برای بررسی در تاریخ خود را بدون نیاز به باز کردن گوشی خود را در صورتی که شما ناتوان.

در زمینه اپل >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره بهداشت, iOS, Ios 13 و حفظ حریم خصوصی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن