Hue Gradient می تواند رنگ های متعدد در یک بار نشان می دهد

ترکیب فیلیپس هو با یک نوار نور جدید است که یک ترفند هوشمندانه تا آستین خود را برای افزایش تجارب سینمای خانگی گ

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

ترکیب فیلیپس هو با یک نوار نور جدید است که یک ترفند هوشمندانه تا آستین خود را برای افزایش تجارب سینمای خانگی گسترش یافته است.

جدید فیلیپس Hue بازی گرادیان ممکن است مانند نوار نور قدیمی به نظر می رسد, اما این نسخه جدید در حال حاضر می تواند در رنگ های متعدد در یک بار در نقاط مختلف نوار را, در حالی که محصول قدیمی تنها می تواند یک رنگ انجام دهد.

این ترفند تغییر رنگ پایین است به راه است که Gradient طراحی شده است, که به صورت جداگانه آدرس عناصر LED در نوار, به عنوان یک کنترل کننده تنها مخالف. پس، چرا زحمت ميکشيم؟

خوب، فیلیپس با هدف محصول جدید در افرادی که می خواهند برای افزایش تجربه تلویزیون خود را با جعبه همگام سازی Hue، که طول می کشد سیگنال HDMI و مطابقت با رنگ چراغ Hue به همگام سازی. با نوار نور گرادیان جدید متصل به پشت یک تلویزیون, شما روشنایی که بیشتر از نزدیک مطابقت با آنچه بر روی صفحه نمایش - فکر می کنم از آن به عنوان مانند اضافه کردن Ambilight به هر تلویزیون.

Hue Gradient Around TV

چند محدودیت برای گرادیان وجود دارد. از آنجا که از عناصر به صورت جداگانه خطاب, آن را نمی توان به اندازه بر خلاف یکی از منظم برش. در عوض، شما نیاز به خرید آن را در نسخه مناسب با توجه به تلویزیون خود را، با تنها مدل های بزرگتر پشتیبانی می شود: 55 اینچ (برای اندازه تلویزیون 55- تا 60 اینچ)، که هزینه £ 159.99؛ 65 اینچ (برای اندازه تلویزیون 65 تا 70 اینچ) ، که هزینه £ 179.99 ؛ و 75 اینچ (برای اندازه تلویزیون 75 تا 85 اینچ) ، که هزینه £ 199.99.

گرادیان تنها می تواند به طور کامل توسط یک جعبه همگام سازی کنترل شود، و شما نمی توانید رنگ های متعددی را با استفاده از برنامه Hue تنظیم کنید. گرادیان در ۶ اکتبر در دسترس خواهد بود.

فیلیپس هو همچنین طیف وسیعی از لامپ های جدید را اعلام کرده است، از جمله گسترش محدوده فیلامنت که سال گذشته با مدل های بزرگ لامپ و ادیسون راه اندازی شد: G125 (موجود در B22 & E27) £ 34.99، و ST72 (موجود در B22 & E27) £ 29.99. هر دو از ۲۹ سپتامبر در دسترس هستند.

لامپ فیلیپس هوی سفید Luster E14 کوچکترین لامپ Hue شما می توانید خرید است، و برای لامپ های کوچکتر طراحی شده است. از ۲۹ سپتامبر در دسترس خواهد بود و برای یک، یا ۲۴٫۹۹ پوند برای یک بسته ۱۴٫۹۹ پوند هزینه خواهد داشت.

Large Hue Filament

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن