Huawei P40 مطلب می افزاید: 5G فوق العاده سریع شارژ و 64MP دوربین

Huawei جدید 5G نسخه Huawei P40 lite گوشی های هوشمند به امید آوردن نسل بعدی تلفن همراه داده ها با سرعت به بیشتر

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

Huawei جدید 5G نسخه Huawei P40 lite گوشی های هوشمند به امید آوردن نسل بعدی تلفن همراه داده ها با سرعت به بیشتر از مشتریان آن است.

£379 دستگاه که در حال راه اندازی برای بازار انگلستان امروز پیش از انتشار عمومی در ژوئن 17, می آید به عنوان موانع به 5G تصویب در ادامه به فرو ریزد.

اما وجود بیش از 5G مودم به کلاغ در مورد اینجا. وجود دارد یک octa-core 7nm گیرین 820 5G SoC حمایت 6GB RAM و پایه سازی از 128GB. تاپیک 6.5-inch پانچ-سوراخ صفحه نمایش ال سی دی با وضوح 2400×1080 در 405ppi. Selfie-cam نشستن در گوشه بالا سمت چپ است که 16 مگاپیکسل f/2.0 است.

تلنگر دستگاه و Huawei امیدوار کننده است AI-کمک چهار دوربین به عنوان یک 64-مگاپیکسل سنسور اصلی با بهبود نور سنجش. این شرکت همچنین با ارائه یک 8 مگاپیکسلی فوق العاده واید لنز 2 مگاپیکسل لنز ماکرو و 2 مگاپیکسلی بوکه لنز برای کسانی که شسته و رفته عکس های خود.

مرتبط: Huawei P40 نرم افزار را نقد کنید

نیز وجود دارد 40W فوق العاده سریع شارژ در دسترس برای 4000 mAh است که بسیار سریع تر از ما به دیدن استفاده می شود حتی در برخی از سطح بالا گل سرسبد گوشی های هوشمند است. آن را خدمت تا 70 درصد شارژ تنها در نیم ساعت.

به عنوان است که اغلب مورد در این محدوده قیمت تولید کننده گیر با 3.5 میلی متر جک هدفون در حالی که بلوتوث 5.1 NFC و USB نوع-C tech همه در هیئت مدیره.

تاپیک های جانبی نصب شده حسگر اثر انگشت بیش از حد. در ضمن این دستگاه قابل اجرا بر روی آندروید 10 همراه Huawei خود EMUI v10.1. متاسفانه هیچ دسترسی به گوگل خدمات تلفن همراه بنابراین شما نمی خواهد که ساخته شده است در دسترسی به تمام برنامه های گوگل.

Huawei P40 lite 5G را می توان قبل از دستور از ژوئن 3 تا ژوئن 16 و شرکت را پرتاب رایگان جفت Huawei Freebuds 3 درست بی سیم از earbuds به مخلوط. نمی توانم بگویم عادلانه تر از آن! آن را در دسترس در فضا نقره له سبز و مشکی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن