چگونه برای انتقال یک Google Play Music کتابخانه به موسیقی یوتیوب

گوگل در نهایت ساده آن جریان موسیقی ارائه شده در پایان سال 2020 هنگامی که آن را تعطیل Google Play Music می رود

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

گوگل در نهایت ساده آن جریان موسیقی ارائه شده در پایان سال 2020 هنگامی که آن را تعطیل Google Play Music می رود و با یوتیوب موسیقی.

این شرکت در حال حاضر آماده شدن برای تغییر را قادر می سازد زمان پخش موسیقی مشترکین خود را برای انتقال وارداتی کتابخانه های موسیقی, لیست پخش, توصیه ها و پادکست ها تنظیمات به یوتیوب برنامه موسیقی و مستقل گوگل پادکست برنامه.

در یک پست وبلاگ گوگل توضیح می دهد که چگونه مشترکان به آن میراث جریان خدمات می توانید شروع به تغییر به غنی یوتیوب, موسیقی, ارائه, که نیز ارائه می دهد دسترسی به رسمی موسیقی فیلم اجرای زنده و حتی پوشش نسخه های که در آن در دسترس است.

در طول انتقال گوگل می گوید بازی موسیقی مشترکین خود ادامه خواهد داد به دسترسی به خدمات تا زمانی که سابق بسته کردن در پایان سال.

مرتبط: بهترین خدمات جریان 2020

در یک پست وبلاگ این شرکت اعلام کرد: "ما می خواهیم اطمینان حاصل شود هر زمان خود را برای انتقال محتوا و دریافت استفاده می شود به موسیقی یوتیوب بنابراین ما ارائه مقدار زیادی از توجه جلوتر از کاربران دیگر دسترسی به Google Play Music بعد از این سال است."

بازی موسیقی مشترکین یک ایمیل دریافت خواهید کرد تا برای آنها توضیح دهد که چگونه برای انتقال همه چیز اما این تسهیلات برای انجام این کار است که در حال حاضر در دسترس است.

در اینجا رسمی مشاوره از گوگل:

  • دانلود YouTube برنامه موسیقی (در iOS/آندروید).
  • با کلیک بر روی دکمه نقل و انتقالات در یوتیوب موسیقی خود را ارسال خرید اضافه شده آهنگ ها و آلبوم های شخصی و مشترک لیست پخش را دوست دارد و دوست سرپرستی ایستگاه ها و تنظیمات سلیقه شخصی را حرکت به سمت راست ،
  • خود را به روز رسانی توصیه ظاهر خواهد شد بلافاصله در یوتیوب, موسیقی, صفحه اصلی, و ما به شما اطلاع از طریق ایمیل و اطلاعیه ها زمانی که کتابخانه موسیقی خود را انتقال کامل است و موسیقی خود را در "کتابخانه" تب.

YouTube Music transfer

پادکست شنوندگان می توانند با مراجعه این صفحه به منظور به طور مستقیم انتقال تمام تنظیمات خود را به صورت مستقل گوگل پادکست برنامه.

اگر چه وجود دارد می تواند برخی از اختلال موقت در حالی که کاربران را تغییر دهید, آن را در مورد زمان گوگل ساده آن گیج کننده موسیقی ارائه شده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب