چگونه به غیر فعال کردن Samsung Galaxy S20 را در اثر انیمیشن در هنگام باز کردن قفل

آخرین به روز رسانی سیستم عامل برای سامسونگ کهکشان S20 می آید با یک نام تجاری جدید نیشگون گرفتن و کشیدن است که

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

آخرین به روز رسانی سیستم عامل برای سامسونگ کهکشان S20 می آید با یک نام تجاری جدید نیشگون گرفتن و کشیدن است که اجازه می دهد تا شما را خاموش اثر موج دار شدن در هنگام باز کردن قفل گوشی خود را.

برای دسترسی به تنظیمات شما نیاز به آخرین آپدیت نصب شده است. شما می توانید چک کنید اگر آن را در دسترس بر روی مدل خود را با رفتن به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب کنید.

شما همچنین می توانید بررسی برای به روز رسانی با دانلود Samsung Smart switch ابزار بر روی یک کامپیوتر متصل کردن گوشی خود و وادار کردن یک سیستم به روز رسانی را بررسی کنید.

مرتبط با: Samsung Galaxy S20 فوق العاده نقد و بررسی

این سیستم عامل جدید در نهایت باید در دسترس باشد و در تمام کهکشان سامسونگ مدل S20 از جمله مراتب گرانتر فوق العاده و عالی اما در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این به روز رسانی در دسترس است تنها در انتخاب مناطق. هنگامی که شما رو به روز رسانی در اینجا چگونه به خاموش کردن که مزاحم انیمیشن.

  • باز کردن "تنظیمات" گزینه های خود را S20
  • باز کردن "هک و امنیت"
  • در اینجا شما باید یک "اثر انگشت" گزینه
  • در نهایت ضامن کردن "نمایش انیمیشن هنگام باز کردن" تنظیمات

به عنوان ذکر شده در بالا این است که عمدتا به یک زیبایی شناسی چیزی است و نمی خواهد در واقع سرعت گوشی خود را – اما ممکن است آن را احساس می کنید سریع تر است که همه که مهم است.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

در بالای جدید اثر انگشت گزینه به روز رسانی شده است همچنین بهبود فوکوس اتوماتیک در S20 همراه با گوشی و کیفیت صوتی (از طریق XDA توسعه دهندگان). گزارش ها نشان می دهد که آن را در حال حاضر در دسترس در کانادا و انگلستان اما هیچ کلمه ای وجود دارد و در عین حال در زمانی که آن را ممکن می رسند در ایالات متحده و یا دیگر مناطق است.

ما طرفداران بزرگ از آخرین پرچمدار از سامسونگ. ما در 4.5/5 نظر ما گفت: "برای بسیاری از مردم Samsung Galaxy S20 است, بهترین گوشی های آندروید در دسترس در حال حاضر. این به احتمال زیاد خواهد بود که بزرگترین فروش گل سرسبد آندروید دستگاه از سال با تعداد زیادی از مشتریان راضی است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن