بزرگ سرقت خودرو V می تواند به سر گوگل استادیا

درست مثل سیستم عامل جریان ویدئو، سیستم عامل جریان بازی واقعا فقط به عنوان خوبی به عنوان بازی های که با آن ارائ

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

درست مثل سیستم عامل جریان ویدئو، سیستم عامل جریان بازی واقعا فقط به عنوان خوبی به عنوان بازی های که با آن ارائه می شود. به نظر می رسد گوگل استادیا به زودی می تواند به دست آوردن یک عنوان بسیار بزرگ است چرا که با توجه به یک توییت توسط Rockstar Mag (که یک حساب غیر رسمی برای اخبار مربوط به Rockstar است) ، بزرگ سرقت خودرو پنجم می تواند به زودی به استادیا می آیند.

تبلیغات

هنوز مشخص نیست که بازی چه زمانی در استادیا راه اندازی خواهد شد، اما توییت نشان می دهد که می تواند در چند هفته یا ماه آینده انجام شود. ظاهرا این تقریبا در حدود همان زمان (یا احتمالا نزدیک به) زمانی که نسخه برای PS5 و ایکس باکس سری X انتظار می رود که منتشر شود.

با توجه به اینکه ایکس باکس سری X به تازگی برای ماه نوامبر تایید شد، ما تصور می کنیم که می تواند بعد از آن به جای زودتر، اما ما باید صبر کنید از هیچ چیز رسمی اعلام نشده است. که می شود گفت، گرفتن GTA 5 در Stadia می تواند یک معامله بزرگ برای گوگل به عنوان آن را به پارسه وسوسه به استفاده از خدمات این شرکت، به خصوص اگر آنها بازی قبل از بازی نیست و یا به دنبال آن را از طریق یک رسانه متفاوت بازی.

با این حال، ما باید اشاره کنیم که بازی باز هم نیاز به خرید بازی خواهد داشت زیرا بر خلاف مایکروسافت ایکس باکس بازی پاس نهایی فراهم می کند که دسترسی به عناوین نامحدود برای اشتراک ثابت ماهانه، استادیا نیاز به پارسه برای خرید بازی به طور کامل.

در زمینه انجمن >شایعات. بیشتر بخوانید در مورد گوگل، اتومبیل دزدی بزرگ، راک استار و استادیا. منبع: دوشوک کننده ها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب