گوگل خرابکاری علیرضا هدست – اپل شیشه ای نمی خواهد اشتباهات مشابه

این هفته عناوین شده اند همه چیز در مورد سیب خرید تاریخ شرکت NextVR و دلیل خوب است. اپل شایعه شده است به کار ب

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

این هفته عناوین شده اند همه چیز در مورد سیب خرید تاریخ شرکت NextVR و دلیل خوب است.

اپل شایعه شده است به کار بر روی یک سفارشی AR/VR هدست شبیه به در حال حاضر از بین رفته شیشه ای گوگل برای سال و NextVR آشکار تمرکز بر منطقه آشنایی جدی اعتبار به صنعت rumblings.

اما آن را تمام شده است خبر خوبی برای اپل است. از آنجا جدید شکست اراذل و اوباش از naysayers آمده است از چوب ادعا اپل در آستانه ساخت یک اشتباه بزرگ برجسته زحمت وحشتناک تجربه ارائه شده توسط گوگل نسل اول پوشیدنی. اما برای ما در اینجا در مورد اعتماد, بررسی' این مردم واقعا و به اشتباه به عنوان اگر هر شرکت را به علیرضا برای توده ها آن را می تواند به اپل. در اینجا به همین دلیل است.

اپل عادت به مصرف محصولات ما لازم نیست (من به دنبال در شما اپل) و آنها را به شدت محبوب است. آن ممکن است چند سال قبل جدید علیرضا عینک تبدیل به هنجار اما صاحبان آیفون در نهایت به تسلیم زرق و برق دار اپل مشخصات.

مرتبط: بهترین هدست VR

گوگل ساخته شده کاملا مخلوط آن با عمر کوتاه شیشه ای محصول زمانی که آن را در سال 2014. فناوری تزریق عینک آمد با سنگین 1500 دلار برچسب قیمت اما نگاه کمی مانند یک کم بودجه sci-fi prop (بالا را ببینید.)

این عینک همچنین شامل یک ساخته شده در دوربین ساخته شده است که بسیاری از مردم ناراحت کننده به دلیل آشکار حریم خصوصی دلیل است. تا حدودی به این دلیل افرادی که به تن محصول به سرعت به دست آورده unflattering مستعار 'Glassholes.'

مشکل واقعی برای عینک بود که آن را روشن نیست آنچه که آنها قرار است انجام دهد. پوشیدنی می تواند تصاویر را به سرعت اما آن را به حال هیچ دنیای واقعی استفاده کنید و یا توابع منحصر به فرد. آن را در واقع بسیار گران تازگی اسباب بازی ساخته شده است که جالب صحبت کردن نقطه در احزاب است.

مرتبط با: اپل شیشه ای آر مشخصات آینده در سال 2021

این جایی است که اپل می آید چرا که شرکت رشد در ساخت گران تازگی اسباب بازی است که مردم می خواهم به بحث در مورد در احزاب است.

با این حال شما احساس می کنید در مورد اپل شما نمی توانید انکار است که محصولات این شرکت همیشه با نگاه به خصوص جذاب. بر خلاف گوگل و اپل نیست و به احتمال زیاد به اشتباه زیبایی شناسی در این محصول – که مهم است زیرا wearables نباید شما را نگاه خواهم مطلق dingus (با عرض پوزش Google.)

جدید نشت از جان Prosser در صفحه اول Tech همچنین نشان می دهد که اپل تولید محصولات شیشه ای خواهد بود دوربین-رایگان. بنابراین روشن است که این شرکت در تلاش است برای جلوگیری از تکرار گوگل اشتباهات.

که همان نشت نشان می دهد که اپل شیشه تکیه خواهد شد آی فون خود را برای پردازش به جای هیئت مدیره پردازنده برای انجام بلند کردن اجسام سنگین. به این دلیل ما می تواند به دنبال در یک برچسب قیمت به عنوان کم به عنوان $499.

پس از آن وجود دارد NextVR خرید که به آن بسیاری از فن آوری آن نیاز به ارائه یک فوتی و فوری AR/VR تجربه.

مرتبط با: اپل خرید NextVR

اگر شما با قرار دادن این همه با هم شما باید یک کم قیمت خوب به دنبال جفت از عینک است که به اپل جانبازان یک راه آسان را به بازی در اطراف با همهجانبه رسانه ها. این ممکن است محدود به, واقعیت افزوده, اما آن را می تواند عناصر VR در پرتاب.

آیا این صدا مانند یک لازم بیت از تکنولوژی? اما آن را نیاز ندارد – اپل به احتمال زیاد زمین این را به عنوان چیزی است که سرگرم کننده تر از عملکردی است.

شایعات نشان می دهد که این شرکت را نشان می دهد محصول یا بعد از این سال یا اوایل سال 2021 اما محصول خود را فقط ضربه قفسه در اواخر 2021. که زمان زیادی را برای صاحبان آیفون و اپل وبلاگ نویسان برای کار کردن برخی از هیجان و مشتاق علیرضا علاقه مندان به مانند خودمان را به شروع به صرفه جویی تا سکه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب