کهکشان کتاب فلکس: سامسونگ در نهایت راه اندازی QLED خوانده شده در انگلستان

سامسونگ لپ تاپ ها در انگلستان و آنها در حال ساخت برخی از سر و صدا. جدید سامسونگ Galaxy کتاب, Flex Galaxy کتاب

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

سامسونگ لپ تاپ ها در انگلستان و آنها در حال ساخت برخی از سر و صدا. جدید سامسونگ Galaxy کتاب, Flex Galaxy کتاب یون و کهکشان کتاب S (Intel) را در مجموعه ای برای ضربه زدن به قفسه ماه آینده.

فلکس سامسونگ جدیدترین اولترابوک متمرکز سازندگان داخل و خارج. انعطاف پذیری همراه با یک قلم و یک تبدیل خوانده شده طراحی مناسب برای مشتاق هنرمندان دیجیتال خارج وجود دارد.

مشخصات کاملا موثر هستند بیش از حد قرار دادن آن پا به پا با دستگاه های مانند Dell XPS 13 2-در-1 و HP Spectre x360 13. همراه با خوش دسته کوچک موسیقی جاز از 10 Gen Intel Core i5 processor RAM 8GB و 512GB SSD ذخیره سازی سازندگان نیز خواهد بود خوشحال به دیدن سامسونگ با استفاده از آن مشهور نمایش QLED – معمولا دیده می شود در آن تلویزیون.

مرتبط: بهترین Ultrabooks

Samsung Galaxy کتاب فلکس تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

سامسونگ فلکس در دسترس خواهد بود از اوایل ماه ژوئن در انگلستان است.

این دستگاه همراه با بقیه ترکیب جدید – به طور گسترده ای در دسترس تر از نسل های قبلی از بریتانیا منتشر کرد, سامسونگ لپ تاپ. شما قادر خواهید بود به آن را انتخاب کنید تا از خرده فروشان مانند آمازون, Dixons Retail, John Lewis, و بیشتر.

Samsung Galaxy کتاب فلکس قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

فلکس دارای یک اندازه و یک مدل و در نتیجه یک قیمت – آینده در £1349 در انگلستان است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

Samsung Galaxy کتاب فلکس مشخصات – چگونه قدرتمند است ؟

بر خلاف کهکشان کتاب یون که ویژگی های دو اندازه انعطاف پذیری یک امر ساده است. بیایید نگاهی به مشخصات منحصر به فرد مدل:

کهکشان کتاب فلکس
نمایش 13.3 اینچ صفحه نمایش QLED Full HD
CPU اینتل 10 Gen Core i5 (یخ دریاچه)
رم 8GB LDDR4x
ذخیره سازی 512GB SSD NVMe
ابعاد 302.6 x 202.9 x 12.9
وزن 1.16 کیلوگرم

مرتبط با: MacBook Pro 2020

Samsung Galaxy کتاب فلکس عملکرد

سامسونگ نیست ارائه یک کل بسیاری از انواع وقتی که می آید به آن, جدید انگلستان لپ تاپ منتشر – ارائه فقط یک نسخه از مشخصات سراسر هر مدل (شمارش اندازه های مختلف).

اما برای هر دو فلکس و یون سامسونگ به نظر می رسد که تصمیم درست در چیدن این یک SKU برای مصرف کنندگان است. مشخصات از انعطاف پذیری هستند خشنود دسته کوچک موسیقی جاز از یک مقدار خوبی از قدرت و ذخیره سازی برای یک قیمت معقول. شما باید صبر کنید برای بررسی کامل ما برای lowdown اگر آنها تصمیم درست.

انعطاف پذیری مزایای یخ دریاچه نسخه اینتل 10 نسل پردازنده های تلفن همراه – که به معنی آن را می آیند با گرافیک عالی نسبت به ستاره دنباله دار دریاچه پردازنده Galaxy کتاب یون.

این ورود همراه با قلم و تبدیل خوانده شده طراحی این لپ تاپ سامسونگ را برای سازندگان. اما به یاد داشته باشید که این لپ تاپ است که بدون اختصاص داده شده GPU خیلی حرفه ای ویرایش فیلم و طراحی کار باقی خواهد ماند از این سوال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن