کهکشان A42 ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود, سه شارژر بی سیم اعلام کرد

سامسونگ با راه اندازی گوشی Galaxy A42 5G به پایین آوردن سطح ورود گوشی های هوشمند 5G ادامه می دهد. در طول رویدا

توسط POSHTIBANNEWS در 12 شهریور 1399

سامسونگ با راه اندازی گوشی Galaxy A42 5G به پایین آوردن سطح ورود گوشی های هوشمند 5G ادامه می دهد.

در طول رویداد مجازی Life Unstopable این شرکت، این شرکت آخرین دستگاه میان برد A-Series خود را اعلام کرد. همه جزئیات هنوز شناخته شده است، اما آن را در اواخر سال جاری راه اندازی تکان دادن یک دستگاه OLED 6.6 اینچ همراه با اتصال نسل بعدی.

سامسونگ می گوید یک «طراحی مدرن منحصر به فرد» با آرایه دوربین چهار گانه و یک دوربین قطره اشک تک لنزی در مرکز نمایشگر خواهد داشت. سیاه و سفید در دسترس خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که چقدر دستگاه هزینه خواهد شد، اما ما انتظار داریم آن را به دست کم گرفتن کهکشان فوق العاده مقرون به صرفه A51 5G، که هزینه های بسیار معقول £ 429.

بقیه در مشخصات سامسونگ را انتخاب می کند به کهکشان A42 5G بسته بستگی دارد، اما ما به دنبال این در حدود £ 350 - £ 400 آمده است. A51 5G یکی از بهترین گزاره های ارزشی در دنیای گوشی های هوشمند است، بنابراین دیدن سامسونگ سازگاری 5G را برای کاربران بیشتر و بیشتر بسیار عالی است.

مرتبط: بهترین گوشی ارزان 2020

در جای دیگر در طول رویداد مجازی، سامسونگ اعلام کرد پد شارژ بی سیم جدید قادر به شارژ سه دستگاه در یک بار - گوشی های هوشمند کهکشان، کهکشان دیده بان و یک مورد شارژ برای جوانه کهکشان.

سه نفر شارژ بی سیم با استعداد به نام، "یک راه حل شارژ بی سیم با نام تجاری جدید طراحی شده برای شارژ دستگاه های سازگار همه در یک بار، ارائه راحتی روزمره و سهولت،" سامسونگ می گوید.

بر روی کسی از دست نخواهد رفت که این مسیری است که اپل با راه حل شارژ AirPower از آن کنار رفت، بنابراین جالب خواهد بود که یاد بگیریم سامسونگ چه کاری را متفاوت انجام داده است. هیچ کلمه ای در قیمت و تاریخ انتشار برای این لوازم جانبی یا.

در رویداد مجازی IFA، سامسونگ همچنین راه اندازی کهکشان تب A7، یک تبلت سطح ورود با صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی و همچنین ردیاب تناسب اندام گلکسی فیت۲ به روز شده را تأیید کرد.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن