فراموش نکنید که سطح کتاب 3 سطح کتاب 2 فقط تا به حال 450 پوند افت قیمت

حتی یک هفته پس از سطح کتاب 3 را رونمایی و Microsoft Surface کتاب 2 در حال حاضر عظیم افت قیمت حسن Currys PC Wor

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

حتی یک هفته پس از سطح کتاب 3 را رونمایی و Microsoft Surface کتاب 2 در حال حاضر عظیم افت قیمت حسن Currys PC World.

اگر شما شده است نگه داشتن در خرید سطح کتاب 2 و سپس در حال حاضر زمان برای حمله با چنگال به عنوان کاریز دارای کاهش عظیم £450 کردن درخواست قیمت به این معنی است که شما فقط مجبور به پرداخت £1049 برای i5 256GB SSD مدل به جای £1499.

با توجه به این که سطح کتاب 3 دارای یک RRP £1599 برای خود i5 256GB SSD ورود به سطح مدل این پیشنهاد بسیار بهتر از فریاد برای هر کسی که می خواهد به خوبی لپ تاپ قدرتمند است که نمی خواهد به طور کامل شکستن بانک در این فرآیند است. اگر شما چشم خود را تنظیم در مقابله با این حال ما قطعا توصیه نمی انتظار در اطراف به عنوان تمام انواع دیگر از سطح کتاب 2 در حال حاضر خارج از بورس در کاریز' سایت.

در حال حاضر من را دریافت نمی اشتباه این تیم در بررسی مورد اعتماد هستند به شدت تحت تاثیر قرار با سطح جدید کتاب 3 (به خصوص بیش نسبتا بدون زرق و برق 2020 MacBook Pro) اما برای بسیاری از ما وجود دارد تنها تا آنجا که شما می توانید حق صرف یک نام تجاری جدید لپ تاپ.

حتی در درخشان ما چهار ستاره برای بررسی سطح کتاب 2 اشاره کردیم که دستگاه خود را بیش از حد گران است که دقیقا به همین دلیل این تازه کشف شده افت قیمت است که ارزش صحبت کردن در مورد.

اگر شما نا آشنا با نام تجاری مایکروسافت Surface کتاب ارائه مشخصات قوی 2-در-1 ترکیبی شکل معنی است که می توان آنها را جدا از صفحه کلید آنها حمل می شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک قرص قوی ساخت آنها به خصوص مفید برای هر کسی که مشغول به کار در انیمیشن است.

جزئیات ما در نقد و بررسی: "این باعث می شود سطح کتاب زیبا و شهودی به استفاده از زمانی که کار در, خلاق, سوئیت مانند فتوشاپ و یا 3D Studio Max. فشار حساسیت همچنین با این نسخهها کار مشترک رایگان, خلاق, سوئیت مانند Krita."

همانطور که اگر بود که کافی نیست, شما حتی می توانید دریافت رایگان تحویل فوری در این دستگاه با استفاده از کد FREENEXTDAYDEL در پرداخت – دستی اگر لپ تاپ شما فقط شکسته شده و شما نیاز به یک جدید به سرعت.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن