Final Fantasy 14 رایگان برای دانلود و نگه دارید بر روی PS4 در حال حاضر

Final Fantasy 14: A Realm Reborn در حال حاضر در دسترس برای دانلود و نگه دارید برای همیشه لطفا برای در, PS4, پی

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

Final Fantasy 14: A Realm Reborn در حال حاضر در دسترس برای دانلود و نگه دارید برای همیشه لطفا برای در, PS4, پیشنهاد خواهد شد که تنها بود در اطراف برای یک مدت زمان محدود.

ارتقاء و بین المللی تا آوریل 26th, معنی شما رو چند روز بیشتر به پرش بر روی فروشگاه پلی استیشن و از گرو در اوردن کپی خود را از بسیار محبوب ایران.

اگر شما استفاده از این freebie شما همچنین می تواند به عنوان 30 روز از زمان بازی به این معنی که شما نمی خواهد نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه تا آزمایشی اجرا می شود. نگه داشتن در ذهن شما نیاز به یک شرکت Square Enix حساب به ثبت نام و بازی. خوشبختانه هیچ مورد نیاز برای پلی استیشن پلاس.

Final Fantasy 14 یکی از بزرگترین MMORPGS داشتن جذب دهها میلیون ها نفر از بازیکنان پس از آن مجلس در سال 2013. پایه بازی افزایش یافته و با سه نفر از فوق العاده بسط که ثابت کرده اند هر دو انتقادی و تجاری با موفقیت.

A Realm Reborn نشده سالخورده زیبا و ویژگی های تعدادی از بخش های آن را بیش از حد طولانی برای غلبه بر یک موضوع است که شرکت Square Enix آگاه است و با هدف به رسیدگی در آینده پچ. آن را با هدف ساده کردن بخش های بزرگی از وانیل کمپین تا بازیکنان جدید می تواند پیشرفت سریع تر و موثر تر است.

سه بسط – Heavensward, Stormblood و Shadowbringers – به راحتی برجسته از فاینال فانتزی 14 و شما می خواهم برای رسیدن به آنها را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است برای پیوستن به دوستانی که در حال حاضر ممکن است به جهان و یا امکان استفاده از endgame محتوا. آن را به شما صدها ساعت, اما این سفر ارزش مصرف است.

ما تصور یک توسعه جدید وارد خواهد شد در سال های آینده و با هر گونه شانس را خواهیم دید که یک نسخه از فاینال فانتزی 14 می رسند برای PS5 و Xbox سری X بنابراین ما می توانید پرش بر روی سیستم عامل جدید بدون خروج از پیشرفت ما است. در کنار فاینال فانتزی 7 بازسازی این یکی از فرانچایز' درخشان جرقه در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب