Facebook اجازه خواهد داد که کاربران برای خاموش کردن تبلیغات سیاسی اگر آنها نمی خواهند به آن را ببینید

بحث در مورد سیاست می تواند یک موضوع حساس و بسیاری از مردم بدست به هرگز پایان دادن به بحث در مورد آنها. اگر شما

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

بحث در مورد سیاست می تواند یک موضوع حساس و بسیاری از مردم بدست به هرگز پایان دادن به بحث در مورد آنها. اگر شما می خواهم به جای مقابله با داشتن به دیدن تبلیغات سیاسی خود را در Facebook, خوراک, سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که با توجه به Facebook مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ کاربران قادر خواهد بود به آنها را خاموش.

تبلیغات

در یک op-ed منتشر شده در ایالات متحده آمریکا امروز زوکربرگ نوشت: "برای کسانی از شما که در حال حاضر ساخته شده تا ذهن خود را و فقط می خواهند انتخابات به بیش از ما می شنوید — بنابراین ما نیز معرفی توانایی برای خاموش کردن دیدن تبلیغات سیاسی. ما هنوز هم می خواهید به شما یادآوری برای رای دادن." چه جالب در مورد این حرکت این است که این آدرس برخی از انتقادات سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook دریافت کرده است در گذشته است.

برای کسانی که آشنا نیستند Facebook آمده است در زیر آتش قبل از آن اجازه سیاستمداران به خرید و اجرای تبلیغات سیاسی که شامل اطلاعات نادرست است. این بدان معنی است که آیا یا نه شما اعتقاد آنها هنوز هم به نظر می رسد در خوراک خود را که ما تصور می تواند و نه آزار دهنده.

توانایی برای خاموش کردن تبلیغات سیاسی خواهد شد نورد از اواخر این هفته و در نهایت باید در دسترس خواهد بود به تمام کاربران در آمریکا در چند هفته آینده. Facebook همچنین انتظار می رود به گسترش این ویژگی برای بیشتر کشورها در آینده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: cnbc



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن