حماسه بازی ها تاخیر انتشار Fortnite فصل 2: فصل 3

Epic Games تایید کرده است که Fortnite فصل 2: فصل 3 رنج می برند یک تاخیر کوتاه پیش از آن مدتها در انتظار انتشار

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

Epic Games تایید کرده است که Fortnite فصل 2: فصل 3 رنج می برند یک تاخیر کوتاه پیش از آن مدتها در انتظار انتشار در ماه آینده.

فصل 3 در حال حاضر خواهد شد راه اندازی در ماه ژوئن 11th, است که یک هفته یا بیشتر بعد از ما در ابتدا انتظار می رود. در سمت روشن از یک رویداد جدید خواهد شد ورود به نگه داشتن بازیکنان مشغول جلوتر از احتمالی آن ورود.

هیچ دلیل خاصی داده شد به صورت ناگهانی, تاخیر, حماسه بازی ها به سادگی بیان است برای "همه چیز آماده است." Fortnite فصل جدید راه اندازی خواهد شد در سراسر سیستم عامل های مختلف در یک بار, بنابراین ما می توانیم آنها را سرزنش برای نیاز به یک بیت از زمان اضافی برای اطمینان از همه چیز صاف قایقرانی در راه اندازی.

به تاخیر Epic Games اعلام کرده است یک رویداد جدید شناخته شده به عنوان "دستگاه" برگزار خواهد شد که در روز شنبه, ژوئن 6th در 11 PT / 2pm ET / 7بعد از ظهر به وقت تهران. بسیار شبیه به حوادث قبلی آن را توصیه به شما نشان می دهد تا 30 دقیقه قبل از آن را لگد زدن به امن خود را نقطه.

بازیکنان کهنه به نظر می رسد این رویداد جدید را هموار راه را برای فصل 3 با یک شایعه روز قیامت مجموعه رویداد برگزار خواهد شد که تغییر شکل این جزیره خشکی و روایت در این هفته آمده است. در اینجا به امید این تغییرات همه چیز به طور چشمگیری از فصل 2 بوده است در اطراف برای چند ماه در حال حاضر.

ما به تازگی شروع به پریدن کرد به Fortnite اعطای آن 4/5 ما حکم. این یکی از بهترین نبرد رویال تجارب وجود دارد و باید ستایش بلند پروازانه خود رویکرد به ساختمان metaverse که همچنان برای جذب میلیون ها نفر از بازیکنان.

"Fortnite یک نبرد رویال پدیده مهم نیست که چقدر شما آن را تکه تکه در حال تحول از یک underwhelming سوم شخص تیرانداز به یکی از بزرگترین و قابل تشخیص مارک های در این سیاره است. حماسه بازی ها به دست آورد چیزی واقعا خاص اینجا و من مشتاق به تماشای رشد آن رفتن و حتی بیشتر" می خواند ما را نقد کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب