Dropbox به نظر می رسد آزمایش یک مدیر رمز عبور خود را

مدیران رمز عبور فوق العاده ابزارهای مفید آن را به عنوان نه تنها کمک می کند تا کاربران به یاد داشته باشید کلمه

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

مدیران رمز عبور فوق العاده ابزارهای مفید آن را به عنوان نه تنها کمک می کند تا کاربران به یاد داشته باشید کلمه عبور خود را برای انواع وب سایت, اما برخی حتی کمک به کاربران برای تولید کلمات عبور قوی است که آن را دشوار است برای هکرها را به تلاش برای حدس می زنم آنها. در حال حاضر برخی از گزینه های محبوب تر شامل 1Password و برنامه LastPass.

تبلیغات

نیز وجود دارد ساخته شده را به سیستم عامل اپل iCloud Keychain و همچنین گوگل کروم توانایی به یاد داشته باشید کلمه عبور برای وب سایت ها. در حال حاضر با توجه به رویت توسط Android Police به نظر می رسد مانند Dropbox می خواهد در عمل به عنوان به خوبی به عنوان این شرکت پس گرفته پیچد کردن یک نام تجاری جدید password manager برنامه ای است که آنها عرضه شده در فروشگاه Google Play.

دوبله Dropbox رمز عبور به نظر می رسد مثل این است که یک برنامه ساده است که انجام چه بیشتر مدیران رمز عبور می توانید انجام دهید. اما به نظر می رسد که در حال حاضر Dropbox تنها تست آن را به این دلیل که برنامه شده است به عنوان برچسب دسترسی سریع به این معنی است که تنها کسانی که دعوت شده اند به تست نرم افزار قادر خواهید بود به استفاده از آن.

این به این معنی است که برای اکثر ما هنوز 100% مطمئن شوید که از آنچه در آن ارائه می دهد اما از توضیحات و تصاویر آن را اساسی مدیریت رمز عبور قابلیت های. امیدوارم Dropbox خواهد برنامه را باز کنید تا کاربران بیشتر به زودی اما در عین حال شما می توانید از ما در اینجا راهنمایی در مورد چگونه به استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور اگر مفهوم جدید به شما.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار Dropbox و امنیتی است. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن