درخواست تجدید نظر قایق بادی

محصولی که در انواع آب های آرام قابل استفاده بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب خود می تواند در هر مکانی استفاده ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصولی که در انواع آب های آرام قابل استفاده بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب خود می تواند در هر مکانی استفاده شود. قایق بادی محصولی کاربردی و منحصر به فرد است که در آب های آرام کاربرد دارد. کاربرد قایق بادی دو نفره سی هاواک مختلف بوده و با توجه به ابعاد، تحمل وزن و جنس بدنه خوب آن می توان علاوه بر موارد تفریحی مانند ماهیگیری، گشت های تفریحی در آب های آرام و ورزش های معمولی، برای حمل بار بین فواصل کم نیز استفاده شود. قایق بادی دو نفره سی هاواک یکی از محصولات مناسب برای تفریحات آبی سنین مختلف بوده که از قسمت بسیار خوبی نیز بهره مند است. انواع قایق های بادی اینتکس و بست وی در مدل های مختلف با برند اینتکس مانند مارینر 3 نفره و قایق بادی مارینر 4 نفره ، اکسکورشن 4 و 5 نفره، سی هاوک 2، 3 و 4 نفره، چلنجر 1، 2 و 3 نفره، کایاک چلنجر 1 و 2 قایق های کایاک بادی داخلی کاوشگر، کاوشگر، کلاب بادی و بست وی شامل قایق نوا، قایق کف آلومینیومی جیمینی 4، 5 و 6 نفره، قایق بادی، قایق پارویی حرفه ای در اشکال مختلف برای انواع مختلف تولید می شوند کاربرد و دارای بدنه برزنتی با الیاف ابریشم به صورت مفتول و فوم و روکش پی وی سی با ضخامت زیاد که در برابر فشار وزن و ضربه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.قایق های بادی اینتکس قابل استفاده در رودخانه ها، تالاب ها، دریاها، سدها، دریاچه ها و آب های خروشان.

دارای دریچه های باد از نوع پیچی برای سریعتر باد شدن قایق و جلوگیری از خروج باد داخل قایق ساخته شده است . البته بادی از سفت شدن بدنه و باد زدن بیش از حد جلوگیری کرد تا به درز های آن آسیب نرساند. تا زمانی باید به باد زدن این کالا ادامه دهیم که شکل کامل را به خود بگیرد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و لبه های کناری و جلویی ان نیز به صورت گرد می باشد. قایق های اکسپلورر با پشتیبانی از تعداد نفرات متفاوت تولید شده اند و در قسمت دور تا دور بدنه دارای یک طناب ایمنی نیز هستند و مانند مدل های دیگر برای قرار دادن پارو، دو یا چهار حلقه به آن ها اختصاص داده شده است. این پارک آبی در دسته تفریحات کیش لوکس قرار می گیرد، اما می توان آن را از تفریحات آبی جزیره دانست که دارای امکانات موج سواری می باشد و دیگر مزیت های این چنین، نام آن را در ایران و جهان پر آوازه کرده است. به آن را شلیک کنید تا سنگ آبی مخملی را به دست آورید. روی بدنه قایق های بادی حرفه ای چندین دریچه باد از نوع پیچ شونده و در کف آن یک دریچه باد پستونکی تعبیه شده با استفاده از پمپ باد دستی که همراه با این محصول است باد میگردد، ابتدا محصول را از بسته بندی خارج کرده و کف آلمینیومی آنرا نصب نمایید، اینکار براحتی انجام میگیرد فقط کافیست این قسمتها را بیکدیگر کیپ کرده تا فضای داخلی آن کم نشود، سپس دریچه باد را باز کنید، نازل پمپ باد را داخل آن قرار دهید و با نیروی دست اقدام به باد کردن آن کنید، پس از آنکه بخش مورد نظر به خوبی باد زده شد محفظه باد را به خوبی ببندید و کیپ کنید، دریچه کف قایق بادی را به همین ترتیب باد زده و در انتها درپوش آن را ببندید، اکنون میتوانید آن را به آب انداخته و از قایق رانی با این محصول در انواع آب ها لذت ببرید.

در انتها باید با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و اقدام به باد کردن نمود. برای جمع کردن بدنه نیز می توان از پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد. روزنامه شرق روز شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ از قول یک دوست نزدیک این خانواده گزارش داد برای بازگرداندن اجساد آنها حدود ۳۰۰ میلیون تومان پول لازم است. ممکن است یکی از آنها را در اتاق قبلی پیدا کرده باشید، اما مارهای افعی به طور تصادفی هنگام شکستن جعبهها یا بشکهها ظاهر میشوند، سپس میتوان به آنها حمله کرد و آنها را برای نگهداری در موجودی خود برداشت و بعد به عنوان اقلام شفابخش استفاده کرد. این دسته از قایق های بادی راحت ترین حالت ممکن برای گشت و گذار را ایجاد می سازند. قایق بادی سی هاوک 3 مدل 2018 یک محصول بی نظیر می باشد که خصوصیات فوق العاده ای داشته و به همین دلیل در دسته بندی پر فروش ترین محصولات موجود در بازار قرار گرفته است.

This data has been done by GSA Con᠎tent Generator Dem oversion​.

در صورت آسیب رسیدن به فضای قایق با استفاده از دسته های تعبیه شده بر روی بدنه قایق سرنشینان قادر به نگهداری در آب و رسیدن به ساحل خواهند بود . در اکثر قایق های بادی که مناسب دریاچه و دریا تولید شدهاست؛ جایگاه نصب چوب ماهیگیری و جایگاه نصب پارو بر روی بدنه تعبیه شده تا استفاده کنندگان بتوانند تفریحی راحتتر و بهتر با نصب پارو در جایگاه خود داشته باشند. برای راه اندازی این قایق بادی تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. بهترین و ساده ترن راه مراقبت از این قایق بادی دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. پمپ های باد مختلفی برای راه اندازی این قایق وجود داشته که بهترین و قوی ترین آن ها پمپ های باد برقی می باشند که علاوه بر پمپاژ می توانند عمل مکش باد را نیز انجام دهد. علاوه بر این ها در جلوی این محصول یک عدد دستگیره نیز قرار دارد که می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان ها این محصول را حمل و نقل کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید..

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن