دالبی چشم انداز ضریب هوشی : همه چیز شما نیاز به دانستن

دالبی چشم انداز ضریب هوشی آخرین فن آوری تصویربرداری از شرکت است که کمک می کند تا بهبود محتوای دالبی HDR در تلو

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

دالبی چشم انداز ضریب هوشی آخرین فن آوری تصویربرداری از شرکت است که کمک می کند تا بهبود محتوای دالبی HDR در تلویزیون خود را در تغییر شرایط اتاق است.

راه اندازی شده در CES 2020, دالبی چشم انداز ضریب هوشی می سازد بر پایه های دالبی چشم انداز HDR. ضریب هوشی یکی از تعدادی از فناوری هایی است که به دنبال بهبود کیفیت مشاهده در شرایط روزمره اتاق نشیمن است که شامل حس هوشمند پاناسونیک و حالت های تصویر تطبیقی سامسونگ است.

برای کسانی که نیاز به تجدید، دالبی چشم انداز یک نوع پویا از HDR است و می افزاید: فراداده - اساسا دستورالعمل در مورد چگونگی محتوا باید نمایش داده شود - به سیگنال HDR بنابراین بیننده تصویر را در بهترین حالت خود می بیند، چه این روشنایی، کنتراست و رنگ است.

در حالی که استاندارد دالبی ویژن قابلیت های نمایش یک تلویزیون را جبران می کند، کاری که نمی تواند انجام دهد جبران شرایط روشنایی اتاق نشیمن است. در محیط های خاصی ممکن است تصویر را به شیوه ای که در نظر گرفته شده بود نمی بینید، به این معنی که جزئیات را در بخش های تاریک تر یک تصویر از دست می دهد. اونجا جاييه که ضریب هوشي دالبي ويژن وارد قاب ميشه .

مرتبط: دالبی ویژن HDR توضیح داد

ضریب هوشی دالبی ویژن چیه؟

معمایی که ضریب هوشی بینایی به دنبال حل آن است، معمای شرایط نور قابل تغییر در یک محیط نشیمن است. محتوای HDR در سوئیت درجه بندی تاریک روشن تسلط - فریاد دور از اتاق بینندگان تماشای فیلم در, که روشن و پر از منابع مختلف نور.

ضریب هوشی دالبی ویژن به طور مؤثری سیگنال استاندارد دالبی ویژن را در برنامه های پشتیبانی شده به روز می کند. از فراداده درون سیگنال در کنار حسگر نور یک تلویزیون استفاده می کند تا تشخیص دهد که یک اتاق چقدر روشن یا چقدر تاریک است، و کیفیت تصویر را متناسب با میزان نور محیط در یک اتاق خوش بینی می کند.

مزایای ضریب هوشی دالبی ویژن جزئیات قابل مشاهده تری را می بیند که در تلویزیون به سمت چپ نشان داده می شود

نتیجه، به گفته دالبی، این است که محتوا نورانیت خود را حفظ می کند (مانند درخشش)، بنابراین شما می توانید تمام جزئیات را در یک تصویر بدون در نظر گرفتن میزان درخشش در یک اتاق ببینید. و این کار را در پرواز انجام می دهد، بدون اینکه نیاز به هیچ ورودی از بیننده داشته باشد.

تغییر بین محتوای روشن به تیره تر، و یا برعکس، و تلویزیون سوئیچ را تشخیص خواهد داد و بر این اساس واکنش نشان می دهند، خوش بینی گفت: تصویر برای شرایط اتاق.

نتیجه این است که جزئیات در صحنه های تاریک قابل فهم تر است، چه در پیش زمینه و چه در پس زمینه، و آن را بدون افزایش روشنایی به نقطه ای که تصویر به نظر می رسد شسته شده به دست آورد. نتیجه می تواند ظریف باشد، اما با این وجود قابل توجه است.

کدام تی وی ها از ضریب هوشی دالبی ویژن پشتیبانی می کنند؟

هر دو ال جی و پاناسونیک را به تصویب رسانده اند فن آوری برای سال 2020 در سراسر TVs انتخاب شده است. تعدادی دیگر از تولیدکنندگان تلویزیون که از دالبی ویژن حمایت می کنند اما با ضریب هوشی مانند سونی، فیلیپس، هیسنس و تی سی ال روی تخته نپریده اند تا نام چند نفر را بذارند.

برای تلویزیون هایی که فرمت جدید را پشتیبانی می کنند، زمانی که تلویزیون محتوای دالبی ویژن را حس می کند، به طور خودکار انتخاب می شود و به طور مؤثری جایگزین تنظیم HDR دید 'عادی' می شود.

در شبکه های ال جی سازگار، هیچ تنظیماتی در منو برای ضریب هوشی دالبی ویژن وجود ندارد. ضریب هوشی در تلویزیون های ال جی ترکیبی از تلویزیون است که حالت سینمای خانگی دالبی ویژن را انتخاب می کند و روشنایی هوش مصنوعی را به طور پیش فرض روشن می کند. در OLEDs پاناسونیک -- HZ980 ، HZ1000 ، HZ1500 و HZ2000 -- آن را به طور خودکار روشن است ، اما شما می توانید نسخه های دیگر از دالبی چشم انداز را انتخاب کنید اگر شما می خواهید (در حالت های زنده یا تاریک آن).

ال جی

پاناسونیک

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن