دیزنی به همراه تست رایگان کاهش یافته است به عنوان همیلتون انتشار بافندگی

دیزنی به علاوه بی سر و صدا کاهش 7 روز رایگان دنباله معنی کسانی که مایل به نمونه همه که دوست داشتنی جنگ ستارگان

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

دیزنی به علاوه بی سر و صدا کاهش 7 روز رایگان دنباله معنی کسانی که مایل به نمونه همه که دوست داشتنی جنگ ستارگان, مارول دیزنی و پیکسار مطالب را مجبور به پرداخت برای امتیاز از یک روز.

این کشف شده بود توسط وب سایت فرانسوی Numerama. تحقیقات بیشتر نشان می دهد اشاره آزمایشی رایگان ناپدید شده اند از انگلستان و آمریکا در وب سایت های بیش از حد. چرا در زمانی که بسیاری از عمده خدمات جریان ادامه به ارائه آزمایشی رایگان به مشترکین جدید سال پس از راه اندازی ؟

خوب این ممکن است به دلیل دیزنی به علاوه در مورد به رها کردن یک ضبط زنده از همه فتح برادوی موسیقی همیلتون. صحنه نمایش را شروع جریان در جولای 3, پس از آن شاید یک پیشگیرانه حرکت از دیزنی را در برخی از اضافی پرداخت مشتریان.

چرا که همیلتون چنین مشخصات بالا و منحصر به فرد انتشار آن را کاملا ممکن است میلیون ها نفر را ثبت نام به سازمان دیده بان و فقط لغو پس از محاکمه آزاد. قبلی مشترکین می تواند البته فقط با استفاده از ایمیل های مختلف برای دریافت یکی دیگر از محاکمه اگر آنها علاقه داشتن به یک هفته دیگر در خانه.

مرتبط با: Disney Plus vs Netflix

همانطور که ما در نوشتن این دیزنی با صدور بیانیه ای در پایان محاکمه آزاد. آن را حاکم کردن بیشتر ارائه می دهد و تبلیغات در آینده اما در حال حاضر این مباحث را از روی میز.

این شرکت گفت: "ما همچنان به آزمایش و ارزیابی های مختلف بازاریابی و تبلیغات به رشد دیزنی+. خدمات در یک قیمت جذاب-به-ارزش گزاره است که ما معتقدیم ارائه قانع کننده سرگرمی ارائه خود را در آن."

دیزنی به علاوه هزینه £5.99/$6.99 یک ماه در حالی که شما می توانید مشترک برای کل سال برای £59.99/$69.99. جریان خدمات می کند نشان دهنده مناسب و معقول ارزش پول با توجه به کیفیت بایگانی مطالب نشان می دهد. اما با وجود مشخصات بالا راه اندازی مانند Mandalorian بینندگان هستند تقاضاهای مصرانه برای بیشتر محتوای اصلی از ستارگان مارول و پیکسار اصطبل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن