آیا کانال یوتیوب اپل فقط یک رویداد سپتامبر را تایید کرد؟

اگر قرار باشد شایعات باور شود، رویداد امسال آی فون در ماه اکتبر به جای سپتامبر برگزار می شود. که تاریخ در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 31 مرداد 1399

اگر قرار باشد شایعات باور شود، رویداد امسال آی فون در ماه اکتبر به جای سپتامبر برگزار می شود. که تاریخ در حال حاضر به نظر می رسد تایید شده است چرا که با توجه به خواننده AppleInsider ، آنها خال خال آنچه به نظر می رسد یک ویدیو برای یک رویداد زنده برنامه ریزی شده برای 10th سپتامبر.

تبلیغات

این کمی عجیب و غریب است چرا که همانطور که ما گفتیم، شایعات آی فون برای راه اندازی در ماه اکتبر pegged. یک احتمال این است که آیفون ۱۲ هنوز هم می تواند در ماه سپتامبر اعلام شود، اما ممکن است تنها در ماه اکتبر منتشر شود. احتمال دیگری که بیش از حد محتمل به نظر می رسد این است که تاریخ و زمان مورد استفاده یک مکان دارنده است.

ما در حال دادن فرضیه دوم کمی وزن بیشتر به دلیل زمان برای 1:15 PM زمان شرقی تعیین شده است، که به نظر می رسد کمی عجیب و غریب تا آنجا که حوادث اپل نگران هستند. اپل همچنین معمولا برنامه ریزی حوادث برای شروع هفته به جای تا اواخر هفته، بنابراین همانطور که ما گفتیم، آن را به نظر می رسد کمی از انتخاب عجیب و غریب است.

در هر صورت سعی کنید در این مورد بیش از حد نخواند و در حال حاضر آن را با یک دانه نمک مصرف کنید، اما اگر یک رویداد سپتامبر در کارت ها باشد، اپل باید به زودی دعوت نامه ها را به بیرون بفرستد. علاوه بر آیفون ۱۲، به تازگی شایعه شده است که اپل نیز می تواند حصیر شارژ بی سیم AirPower را رونمایی و بازگرداندن کند و همچنین از رایانه های جدید مک مبتنی بر ARM پرده برداری کند.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد آی فون و آی فون 12. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن