کورنینگ پرده جدیدتر و قوی گوریل شیشه ای برای گوشی های هوشمند

بسیاری از ما از گوشی های هوشمند و قرص تکیه بر شیشه را پوشش می دهد برای کمک به محافظت از صفحه نمایش گوشی از اجز

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

بسیاری از ما از گوشی های هوشمند و قرص تکیه بر شیشه را پوشش می دهد برای کمک به محافظت از صفحه نمایش گوشی از اجزای آسیب دیده. این به این معنی است که این شیشه را پوشش می دهد نیاز به واقعا دشوار است به مقاومت در برابر روزانه لرز از استفاده و گاه به گاه قطره و کورنینگ فکر می کند که آنها ممکن است را ساخته اند سخت ترین نسخه از گوریل شیشه ای تا به امروز است.

تبلیغات

دوبله گوریل شیشه ای Victus کورنینگ مباهات است که این سخت ترین نسخه از گوریل شیشه ای تا به امروز است. با توجه به کورنینگ آنها ادعا می کنند که Victus است قادر به زنده ماندن قطره از عنوان بالا به عنوان 2 متر حتی زمانی که کاهش یافته است بر روی سخت و خشن سطوح. این شرکت می گوید که شیشه ای ساخته شده از رقبای تمایل به شکست زمانی که کاهش 0.8 متر اما Victus می توانید زنده ماندن قطره بیش از دو برابر ارتفاع است.

علاوه بر بیشتر بودن تخریب و رها مقاوم در برابر کورنینگ نیز این ادعا که Victus است و بیشتر مقاوم در برابر خراش است که در آن دو بار به عنوان مقاوم در برابر خراش در مقایسه با سلف خود و تا چهار برابر بهتر نسبت به رقبای aluminosilicate شیشه ای. این شرکت همچنین نشان داد که سامسونگ خواهد بود که برای اولین بار به اتخاذ گوریل شیشه ای Victus در "آینده نزدیک".

این نشان می دهد که دستگاه های آینده سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 سری می تواند با استفاده از شیشه ای جدید را پوشش می دهد پس از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه گوشی را کرایه در رها کردن آزمون.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره کورنینگ و سامسونگ. منبع: کورنینگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن