تمدن 6 مرزی عبور های جدید به روز رسانی می افزاید جدید civs حالت های بازی و بیشتر

تمدن 6 است قابل ملاحظه season pass به روز رسانی اضافه کردن رهبران جدید, جدید تمدن و بیشتر به سه سال عنوان استر

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

تمدن 6 است قابل ملاحظه season pass به روز رسانی اضافه کردن رهبران جدید, جدید تمدن و بیشتر به سه سال عنوان استراتژی. در اینجا مختصر و مفید کامل از آنچه که در تمدن 6 مرزی عبور کند.

در کنار یک سری از به روز رسانی رایگان برای همه بازیکنان وجود دارد را نیز پرداخت می شود 'season pass' به روز رسانی. این یک full expansion pack اما اضافه خواهد شد به طور قابل توجهی به پایه بازی. آن را در دسترس بر روی PS4, Xbox One, سوئیچ, PC, Mac و لینوکس.

دو موجود DLC بسط – ظهور و سقوط و جمع آوری طوفان – اضافه شدن حالت های جدید بازی و طیف وسیعی از ویژگی های جدید را به عنوان. در حال حاضر این آخرین به روز رسانی خواهد شد و حتی بیشتر.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – همه عناوین شما نیاز به بازی در بازی خود را ریگ

آنتون Strenger از Firaxis گفت PCGamesN:

"ما شنیده از بازیکنان جدید که رهبران و تمدن بالای لیست خواسته های خود را. هنوز هم وجود دارد بسیاری از فرهنگ ها از تاریخ که کاندیداهای خوبی برای تمدن و مقدار زیادی از فوتی و فوری رهبران و ما همیشه لذت بردن از روند طراحی این بنابراین ما خوشحال هستیم به بازیکنان بیشتر!

"گیم پلی حالت ما در حال اضافه کردن هستند و سیستم های جدید که بازیکن می تواند انتخاب کردن به modularly و اجازه دهید ما فشار طراحی در برخی از دستورالعمل ها است که شاید بازی کمی شل تر با تاریخی رئالیسم اما اگر شما لذت بردن از خودتان آزمایش در برابر تاریخی رهبران یا پیشرو بزرگ تمدن از تاریخ ما باید مقدار زیادی از آن بیش از حد."

اول جدید civs به آن اضافه شود در حال مایا و گران کلمبیا. در حالی که مایا civ برجسته است در این مجموعه که قبلا گران کلمبیا به طور کامل علاوه بر جدید. این اضافات نیز خواهد بود همراه با دو جدید رهبران آخرالزمان حالت بازی جدید و منابع جدید شهرستان متحده است.

مایا و گران کلمبیا بسته را می توان به طور جداگانه خریداری و اگر شما می خواهید آن civs اما نه کل فصل عبور. اگر شما نمی خواهید کل زیادی است که شما را به مجموعه ای 40 دلار. انگلستان قیمت گذاری خواهد شد به احتمال زیاد سطح در آینده نزدیک.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب