Chromebooks می تواند بر روی دستگاه گوگل دستیار در آینده

مشکل با تعداد زیادی از دستیاران دیجیتال است که پردازش است که معمولا انجام می شود در ابر. این است که چرا گاهی ا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

مشکل با تعداد زیادی از دستیاران دیجیتال است که پردازش است که معمولا انجام می شود در ابر. این است که چرا گاهی اوقات هنگامی که شما بخواهید دستیاران دیجیتال مانند سیری یک سوال می توانید آن را در حالی که آن را به پاسخ, اما این چیزی است که گوگل می خواهد تغییر با گوگل دستیار جایی که در سال گذشته آنها اعلام کرد که آنها خواهد بود پخت گوگل دستیار به دستگاه های خود را مانند صفحه گوشی.

تبلیغات

این به این معنی است که پردازش و یا حداقل برخی از آن می تواند بر روی تلفن خود را. خبر خوب این است که آن را مانند به نظر می رسد گوگل می توان به دنبال آورد که از ویژگی های به آینده Chromebooks به عنوان به خوبی. این است که با توجه به یک گزارش از کروم فاقد بسته بندی که شواهد نشان می دهد که آینده Chromebooks می تواند با استفاده از دستگاه گوگل دستیار.

در این نقطه در زمان آن نامشخص است که Chromebook مدل می تواند پشتیبانی از ویژگی های اما بر اساس کروم فاقد بسته بندی را کشف وجود دارد ذکر "Kukui" است که گوگل موسوم به MediaTek MT8183 پردازنده استفاده شده است که در دستگاه های مانند Lenovo Chromebook دونفری اشاره است که این دستگاه می تواند به دست آوردن توانایی در آینده است.

در هر صورت ما باید منتظر بمانید و ببینید که زمانی که این ویژگی راه اندازی خواهد شد در Chromebooks و پس از گوگل خیلی axed برنامه های خود را برای I/O امسال ما هیچ ایده زمانی که شرکت اعلام خواهد شد آن است.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Chrome Os Chromebook گوگل, گوگل دستیار و لپ تاپ. منبع: chromeunboxed



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن