براد پرورش در مقابل جیمز راش Jr: چگونه به تماشای بازگشت از انگلستان بوکس امشب

پس از چند ماه از coronavirus-تحمیل تاخیر و تعویق, انگلیسی, بوکس است که در نهایت به عقب. امشب براد پرورش خود دف

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

پس از چند ماه از coronavirus-تحمیل تاخیر و تعویق, انگلیسی, بوکس است که در نهایت به عقب. امشب براد پرورش خود دفاع بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع سوپر خروس وزن عناوین در برابر دشمن شکست نخورده جیمز راش جونیور راهنمای ما به شما می گوید همه چیز شما نیاز به دانستن برای تماشای پرورش در مقابل راش Jr بر روی هر دستگاه در این شب ،

البته جمعیت نمی تواند حضور امشب که پخش خواهد شد از BT Studio در استراتفورد. آن جالب خواهد بود برای دیدن واکنش طرفداران و مبارزان به این جدید را در زندگی بوکس.

فاستر در مقابل راش Jr زمان شروع

عمل شروع می شود در 7PM BST با undercard دعوا گرفتن جای اول. مبارزه برای اولین بار است که به احتمال زیاد برای شروع در حدود ساعت 8 بعد از ظهر.

انتظار پرورش و راش Jr به گام به حلقه اطراف 10PM. این ممکن است تغییر کند اگر وجود دارد در حال توقف در اوایل دوره پس نگه داشتن چشم در رسیدگی به حتی اگر شما فقط به دنبال این رویداد اصلی.

چگونه به سازمان دیده بان فاستر در مقابل راش Jr در انگلستان

مبارزه در دسترس خواهد بود به BT Sport مشتریان در BT Sport 1 یا BT Sport 1 HD.

اگر شما یک BT مشتری اما شما نمی خواهد در زمانی که حملات شروع سعی کنید دانلود BT, ورزش, برنامه, برای تماشای تمام عمل در دستگاه تلفن همراه خود را هر کجا که شما هستند. اما شما نیاز به یک جامد اتصال به اینترنت برای دریافت بهترین تجربه.

اگر شما یک EE مشتری شما می توانید لحن در برای رایگان اکشن با BT Sport آزمایشی رایگان. فقط متن ورزشی تا 150.

فاستر در مقابل راش Jr پیش نمایش

براد پرورش بود بسیار چشمگیر در گذشته خود ظاهر بین بردن لوسین رید در سالن نیویورک در ماه فوریه است. آن زمان پرورش تنها شش دور به پایین رید که شوکه طرفداران و صاحب نظران پس از چگونه از نزدیک رقابت اول مبارزه بین جفت شده بود.

پرورش نشان داد او تمام ابزار برای دفاع از عنوان خود را دوباره و باید او را ضرب و شتم جیمز راش Junior در این شب او را برنده خود را عنوان کمربند آشکار – به عنوان سنت برای یک جنگنده که باعث می شود سه دفاع موفق.

راش Jr خواهد بود هیچ فشار بیش از اگر و چشم خود را بصورتی پایدار و محکم در مجموعه گرفتن پرورش عناوین برای خود. او شکست نخورده در 12 تنها با دو دعوا کمتر در سابقه حرفه ای از پرورش و همان مقدار برنده است. فاستر 12 برد و دو تساوی را به نام خود.

طرفداران ممکن است توجه داشته باشید که پرورش انباشته از پنج توقف برنده در زندگی حرفه ای خود به راش ، است که به خصوص قابل توجه که با توجه به این که پرورش – در سال های اخیر گردش – همواره با آن مواجه سطح بالاتر مخالفان از مردان راش Jr غلبه بر.

پرورش است که مورد علاقه شرکت با صاحب نظران و bookmakers اما طرفداران هنوز برای دیدن آنچه که جیمز راش Jr واقعا ساخته شده است. 23 سال است که یک خارجی, بله, اما در چنین زمان های عجیب و غریب ناراحتی کاملا امکان پذیر است به خصوص با توجه محدودیت در آموزش و سالن های ورزشی که تا به حال محدود برخی از مبارزان تا همین اواخر.

آن را به خوبی به ارزش تنظیم در BT Sport امشب برای دیدن بازگشت از بوکس. و همچنین به عنوان تیتر عمل کامل وجود دارد undercard ذکر شده در زیر:

  • رحلت Sheeraz (10-0) در مقابل پل کین (12-1) – WBO اروپایی فوق العاده سبک وزن عنوان
  • مارک چمبرلین (5-0) در مقابل سبزتر استو (3-4) – سبک وزن
  • Dorin Krasamaru (2-0) مقابل Phil Williams (3-24-1) – سنگین وزن
  • دیوید Adeleye (1-0) مقابل مت گوردون (2-2-1) – سنگین وزن

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن