بهترین خانه های هوشمند دستگاه های

شروع به عنوان تنها چیزی فوق العاده غنی می توانیم با سفارشی نصب و راه اندازی این خانه های هوشمند در حال حاضر به

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

شروع به عنوان تنها چیزی فوق العاده غنی می توانیم با سفارشی نصب و راه اندازی این خانه های هوشمند در حال حاضر به یک واقعیت برای همه ما به لطف صدای دستیاران بهبود کنترل و همه جا Wi-Fi ما با ارائه روش اتصال به صفحه اصلی. اگر شما در حال شروع و سپس شما احتمالا تعجب آنچه که بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها و آنچه شما نیاز دارید برای خانه خود را واقعا هوشمندانه است. هیچ جای تعجب بیشتر به عنوان ما در اینجا برای کمک به.

این راهنما به لیست برخی از محصولات مورد علاقه به علاوه ما شما را از طریق گزینه های مختلف برای ساخت همه چیز به خوبی بازی هم همه چیز آرام کار می کنند و حتی چگونه به طور خودکار به صفحه اصلی خود را به طوری که آن را واکنش نشان می دهد به طور خودکار.

بهترین خانه های هوشمند دستگاه های هوشمند بلندگو

یکی از بزرگترین مسائل با توجه به ایجاد یک خانه هوشمند شده است در نحوه کنترل آن است. در گذشته این بود که از طریق نصب برنامه های متعدد سوئیچینگ بین آنها را به هر چیزی انجام می شود. با ظهور هوشمند بلندگو مانند آمازون اکو دستگاه این است که دیگر چنین یک مشکل است. شما هم اکنون می توانید کنترل های متعدد دستگاه های هوشمند با استفاده از فقط صدای خود را.

سرمایه گذاری در یک هوشمند بلندگو می تواند زندگی را آسان تر است که دلیل آن را بسیار بالا لیست من. انتخاب های اصلی شما اپل HomePod گوگل خانه و آمازون اکو.

از این اپل HomePod است ایده آل برای خانه های با استفاده از اپل کیت به عنوان شما قادر خواهید بود برای کنترل دستگاه های سازگار با استفاده از در iOS صفحه اصلی برنامه. اما پشتیبانی از دستگاه های است که به عنوان گسترده ای به عنوان برای دو نفر دیگر سخنرانان.

گوگل صفحه اصلی پشتیبانی بهبود یافته است, پوشش عمده ترین خانه های هوشمند دستگاه های. و Google Assistant – که قدرت بلندگو – باهوش ترین و ساده ترین راه برای صحبت کردن.

اما آمازون اکو طیف وسیعی از سخنرانان ارائه می دهد که وسیع ترین سطح خانه های هوشمند پشتیبانی – و برخی از ویژگی های هوشمندانه. برای مثال به دنبال راهنمای ما در چگونه به استفاده از آمازون الکسا روال و شما می توانید کنترل دستگاه های متعدد با استفاده از یک عبارت مانند تبدیل کردن حرارت و چراغ زمانی که شما بیرون بروید. و الکسا روال بهبود یافته است بنابراین شما می توانید با استفاده از دیگر دستگاه های هوشمند مانند یک Philips Hue حرکت سنسور به طور خودکار کنترل دستگاه می گویند خاموش کردن موسیقی خود را هنگامی که وجود دارد هیچ حرکت شناسایی شده است.

مرتبط با: کدام آمازون اکو بلندگو باید به شما خرید ؟

قبل از اینکه شما خرید هر خانه هوشمند دستگاه مطمئن شوید که آن را سازگار با خود را هوشمند بلندگو از انتخاب.

توصیه می شود محصول: آمازون اکو

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – هاب شبکه Wi-Fi و خانه های هوشمند درهم و برهمی

مهمترین هنگامی که راه اندازی خانه های هوشمند است که تعداد مراکز است که باید متصل به روتر خانگی. هاب تبدیل قدرت ارتباطات پروتکل که یک خانه هوشمند با استفاده از دستگاه به چیزی که خود را گوشی های هوشمند و هوشمند بلندگو می توانید با برقراری ارتباط.

در حالی که بسیاری از دستگاه های اتصال به Wi-Fi اجتناب از نیاز به یک هاب این است که همیشه بهترین مسیر را – به خصوص با برخی از انواع دستگاه. Wi-Fi دارای سه مشکل اصلی. اول از آن رنج می برند می تواند مکرر قطره استراحتی. دوم آن نسبتا بالا-قدرت طوری است که بدون استفاده از بی سیم سنسور درب بر روی یک سیستم زنگ خطر, به عنوان مثال. سوم Wi-Fi روتر محدود توسط تعدادی از دستگاه های است که می تواند متصل. اگر شما بیش از حد بسیاری از دستگاه های بی سیم مصرف کننده هاب می توانید شروع به سقوط بیش از.

با استفاده از یک خانه هوشمند بی سیم پروتکل مانند Zigbee یا Z-Wave, شما جلوگیری از مشکلات Wi-Fi در هزینه نیاز به یک hub به متصل به روتر خود را.

مرتبط با: چه Z-موج Zigbee و دیگر خانه های هوشمند پروتکل ؟

البته هاب می تواند ناخوشایند و پس از اتصال آنها به روتر آنها همیشه در بهترین موقعیت مکانی. به طور معمول صحبت کردن قرار دادن مراکز در مرکز خانه خود را بهترین گزینه است.

اگر ممکن است اجرای یک کابل اترنت از روتر خود را به یک کمد با قدرت در آن است. اگر شما نمی توانید یک کابل و سپس Powerline شبکه یک انتخاب خوب (خانه هوشمند دستگاه نمی نیاز به مقدار زیادی از پهنای باند). در کمد نصب یک سوئیچ اترنت گیگابیت (هشت پورت Netgear GS108UK این ترفند را انجام دهد) متصل به کابل اترنت یا خود را homeplug آداپتور. در حال حاضر شما می توانید تمام خانه های هوشمند هاب به این سوئیچ و آنها را به راحتی از راه.

که همه گفت: Wi-Fi مورد استفاده قرار گیرد برای دستگاه هایی که نیاز به مقدار زیادی از پهنای باند مانند دوربین های امنیتی بی سیم. داشتن قوی Wi-Fi در همه جا واقعا مهم است بنابراین ما توصیه می کنیم خرید یک مش سیستم مانند Netgear Orbi.

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند فقط در مورد بهترین خانه هوشمند دستگاهی است که شما می توانید خرید. و همچنین صرفه جویی در پول شما از طریق بهتر برنامه ریزی آنها را تبدیل گرمایش را روشن یا خاموش و یا شماره گیری کنید تا گرما آسان است. این درست است به خصوص اگر شما با استفاده از یک دستگاه با یک هوشمند بلندگو.

راهنمای ما به بهترین ترموستات هوشمند دارای محدوده فعلی بررسی, اما اگر شما به دنبال یک زن و شوهر از توصیه های پس از آن Tado ترموستات هوشمند است یک انتخاب عالی با پشتیبانی از اپل و گوگل و آمازون است. و شما می توانید گسترش سیستم رادیاتور کنترل به فرد کنترل منطقه در هر اتاق.

اتاق بزرگتر و یا اگر شما بعد از اتاق به اتاق کنترل نابغه Hub سیستم باقی می ماند ما در بالا انتخاب کنید. در تمام موارد, شما به احتمال زیاد نیاز به نصب حرفه ای از یک لوله کش.

مرتبط: بهترین ترموستات هوشمند

توصیه می شود محصول: Tado ترموستات هوشمند

بهترین خانه های هوشمند دستگاه های هوشمند روشنایی

در این صورت از آن هوشمند روشنایی به نظر نمی رسد که جالب است. مطمئن شوید که قادر به روشن کردن چراغ های خود را از طریق گوشی های هوشمند خود و یا با استفاده از صدای شما ممکن است یک بیت از یک time-saver اما این در مورد آن.

هوشمند روشنایی است که در مورد خیلی بیشتر. برای مثال با این کیت شما می توانید چراغ های خود را به اگر شما دوربین های امنیتی تشخیص حرکت. به علاوه شما می توانید مجموعه ای از قوانین به چراغ روشن و خاموش کردن به صورت خودکار در حالی که شما دور, را فریب دهد می تواند سارق را به فکر شما در خانه هستید.

بیش از این اگر شما خرید یک سیستم با رنگ و یا حرارت تغییر لامپ و سپس شما همچنین می توانید مجموعه ای از خلق و خوی در خانه خود را دادن به شما یک تعداد بیشتری از گزینه های چگونه خانه خود را به نظر می رسد و احساس می کند.

هوشمند روشنایی را می توان ارائه شده توسط smart سوئیچ نوری. این به شما اجازه کنترل های موجود خود را در نور لامپ های, اما آیا شما علاقه داشتن رنگ-تغییر گزینه. شما نیاز به لامپ dimmable پس از این سوئیچ ها همه زیبا می باشد – و این تنها راه برای حفظ قدرت به عنوان بسیاری از خانه های بریتانیا ندارد و خنثی کابل در حال اجرا به سوئیچ.

هوشمند لامپ ارائه تمام فانتزی dimming گزینه به علاوه شما می توانید رنگ و متوسط در حال تغییر لامپ. Wi-Fi لامپ نیست و نیاز به یک hub اما شما متکی به خود اتصال بی سیم. Zigbee لامپ شایع تر هستند و دارای این مزیت است که شما نیز می توانید خرید اختصاصی سوئیچ نوری با استفاده از آنها. این مهم است, پس تنها قادر به کنترل چراغ های خود را با صدای خود و یا برنامه می تواند آزار دهنده است.

به همین دلیل توصیه می کنم که Philips Hue سیستم. این بزرگترین طیف وسیعی از لامپ (رنگ متوسط و نور تنها) ارائه می دهد که وسیع ترین طیف وسیعی از نور و اتصالات به همراه هوشمندانه رهبری نور نوار است که شما می توانید اجرا کنید در طول تا 10 متر. با پشتیبانی از تمام صدای دستیاران و با طیف وسیعی از بی سیم dimmers آن ارائه می دهد بهترین وسعت گزینه های کنترل.

توصیه می شود محصول: فیلیپس رنگ

Hue Bridge

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – Smart شمع

هوشمند شمع هستند یک راه عالی برای هر دستگاه به خوبی و دقیق تر. این دستگاه با اتصال به یک پریز و ضامن قدرت به یک دستگاه متصل. استفاده از آنها برای روشن کردن یک لامپ را روشن یا خاموش و یا روشن کردن آهن اگر شما متوجه باشید در حالی که شما در خارج از خانه است که شما در سمت چپ آن ،

بهترین هوشمند شمع مانند TP-Link HS100 Kasa پلاگین های هوشمند را 'دور' حالت است که می تواند ضامن لامپ و خاموش کردن زمانی که شما در خارج از خانه. وجود طیف عظیمی موجود است اما کشف آن مناسب برای نیازهای خود را در راهنمای ما به بهترین هوشمند شمع.

مرتبط: بهترین های هوشمند شمع

توصیه محصول: Belkin Wemo بینش سوئیچ

TP-Link HS100 from the front side

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – دوربین های امنیتی

حفاظت از خانه خود را توسط یک کلید استفاده از خانه هوشمند محصولات پس به دنبال گزینه های امنیتی. برای مثال یک دوربین شما را قادر به گرفتن یک رکورد از آنچه که در داخل و اطراف خانه خود را و ارسال اطلاعیه از هر چیزی مشکوک است.

شما می توانید در محیط داخلی و یا در فضای باز دوربین های دیجیتال. من ترجیح می دهم, هوای آزاد, مدل – سارق را از خارج به در, بعد از همه. این واحد ها مشکل تر است برای نصب و ممکن است نیاز به نصب حرفه ای. داخلی دوربین به مراتب راحت تر به محل.

اکثر دوربین های دیجیتال می توان به برنامه ریزی برای آمدن یا خاموش به صورت خودکار. برخی از مدل ها حتی می تواند به نوبه خود بر اساس موقعیت مکانی شما را در آینده زمانی که شما بیرون بروید و هنگامی که شما بازگشت.

در حال حاضر لانه طیف وسیعی از دوربین بهترین است. به لطف کاهش قیمت اشتراک آنها همچنین ارزان برای اجرا به شما 24 ساعته ضبط. لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد, بهترین دوربین در فضای باز و شامل تشخیص چهره; تر لانه و شوهر است که هنوز هم بسیار خوب و کمی آسان تر نصب می شود.

برای استفاده در محیط داخلی آشیانه مخفی IQ ارائه می دهد درخشان در صورت به رسمیت شناختن.

توصیه محصول: لانه گیری ضریب هوشی, هوای آزاد,

بهترین خانه های هوشمند دستگاه های هوشمند doorbells

هوشمند doorbells هستند یک راه عالی برای محافظت از ورود به خانه خود را. و همچنین ضبط فیلم از هر کسی که می آید به خود را درب آنها حتی به شما اجازه جواب درب خود را از گوشی های هوشمند خود را. که برای مقابله با خطرناک به دنبال افراد هنگامی که شما در خانه هستید و یا قانع کننده سارق که شما در زمانی که شما نیستید. این ارائه یک راه مفید برای مقابله با پیک زمانی که شما بیش از حد.

وجود دو سیستم اصلی در دسترس است. حلقه تصویری مفت 3 به علاوه مزیت کار از یک باتری بنابراین شما نمی نیاز به سیم از آن در. لانه سلام انتخاب برتر از آن ارائه می دهد 24 ساعت ضبط مداوم و تشخیص چهره. آن نسبتا گران است و نیاز به سیمی در هر چند.

توصیه می شود محصول: لانه سلام

Nest Hello doorbell

بهترین خانه هوشمند دستگاه هوشمند هشدار دهنده

هوشمند هشدار دهنده تبدیل شده اند بسیار بهتر است. بسیاری از آنها قادر به تبادل نظر نصب شده, بنابراین شما می توانید با قرار دادن سنسور های که در آن شما به آنها نیاز دارید. ما توصیه می کنیم با استفاده از پنجره/درب سنسور در همه به راحتی در دسترس درب و پنجره و سپس با استفاده از سنسورهای حرکتی برای پوشش راهروها یا بزرگ طرح باز اتاق. برای نگاه هوشمند زنگ که موبایل پشتیبان بنابراین اگر سرعت اینترنت شما پایین می رود و شما هنوز هم دریافت هشدار. و آن را به ارزش نگاه کردن سیستم است که باید نظارت بر برنامه های بیش از حد به طوری که شما یک تماس تلفنی و یا خودکار police dispatch باید خانه خود را شکسته است.

به دنبال یک هشدار هوشمند است که می توانید به دستگاه های دیگر بیش از حد. برای مثال با حلقه های زنگ شما می توانید دوربین های امنیتی خود را بازو و خلع سلاح با هشدار به طوری که شما لازم نیست خودتان را ضبط رفتن در مورد کسب و کار شما.

توصیه می شود محصول: حلقه زنگ

Ring Alarm Keypad

صفحه کلید آسان برای استفاده است اما یک پیشنهاد Keyfob گزینه خوبی خواهد بود

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – قفل هوشمند

احتمالا یک مرحله بیش از حد برای برخی از خانه های هوشمند قفل های در حال رشد در محبوبیت فرار از کلید برای keyfob و یا گوشی های هوشمند ورود. وجود دارد کاملا چند مدل در دسترس, اما آنهایی که بهترین کار کار با چند نقطه قفل کردن سیستم در درون باز کردن درب. خوب قفل برای درب های چوبی بسیار سخت تر است.

قفل هوشمند را می توان یکپارچه به سیستم های دیگر می گویند به طور خودکار روشن چراغ زمانی که شما آنها را باز کند. از تمام مدل های که ما آزمایش کردیم ، Brisant امن Ultion هوشمند بهترین است. آن را در دسترس در دو نسخه اصلی: یکی از Z-Wave نسخه که با این نسخهها کار با SmartThings و یکی HomeKit نسخه. این قفل نیز سنتی کلید قفل در خارج, بنابراین شما همیشه می توانید به دست آوردن ورود به خانه خود را و یا خود را با استفاده از روش استاندارد از ورود.

Brisant Secure Ultion SMART inside door

دلپذیری داخلی واحد ممکن است در این راه از بیرون-باز کردن درب

بهترین خانه هوشمند دستگاه – خرید و فروش با اتوماسیون

هنگامی که شما خود را خانه هوشمند کیت نصب شده خود را دستیار صوتی را فراهم خواهد کرد یک مکان که از آن شما می توانید کنترل تمام دستگاه های. اما آنچه که در مورد اتوماسیون?

بخشی از لذت داشتن یک خانه هوشمند است که با داشتن ابزار برای اجرای خود را در خانه به صورت خودکار. که اگر این کار پس از آن که (IFTTT) در می آید. این سیستم به شما امکان استفاده از دستگاه های پشتیبانی شده به مجموعه ای از قوانین ساده.

برای مثال اگر من دوربین امنیتی در نقاط حرکت و سپس به نوبه خود بر من نور است. آن را فوق العاده آسان برای استفاده و برای هر دستگاه پشتیبانی شما پیدا کردن یک لیست از پیش ساخته شده قوانین از کاربران دیگر که شما می توانید اتخاذ عمده فروشی یا انطباق با نیازهای خود.

مرتبط: یک راهنمای سریع به IFTTT

مکان آگاهی می تواند دستی می گویند خاموش کردن چراغ های خود را به طور خودکار زمانی که هر کس می رود. مراقب باشید که چگونه شما استفاده از این سیستم ، برای مثال اگر شما یک پرستار بچه یا مهمان خانه های اطراف و گرمایش خاموش می شود قبل از اینکه شما بیرون رفتن نیست که همه چیز را بسیار راحت برای مردم در خانه خود را.

در علاوه بر این به دنبال دستگاه های خارجی برای کنترل خانه هوشمند از قبیل عالی Flic 2 Hub. این ارائه ساده و دکمه راههای کنترل دستگاه های است که می تواند طیف وسیعی از کار به عنوان نور ساده سوئیچ خودکار به صفحه اصلی خود را. من Flic دکمه های یک Sonos بازیکن و خاموش ،

Flic 2 Hub hero

فراموش نکنید که خود را هوشمند بلندگو به احتمال زیاد اکثر ارائه یک راه برای اجرای چندین دستور در یک بروید ، آمازون الکسا روال برای مثال اجازه می دهد تا به شما در تنظیم یک فرمان سفارشی ('الکسا, خداحافظی' به عنوان مثال) که باعث اقدامات متعدد را مانند خاموش کردن تمام چراغ های خود را.

گوگل صفحه اصلی یک چیز مشابه با سفارشی گوگل دستیار روال. دوباره, شما می توانید یک کلمه سفارشی برای هوشمند بلندگو برای پاسخ به و سپس ماشه اقدامات متعدد را در همان زمان.

به طور معمول ترکیبی از دکمه های فیزیکی خودکار قوانین و هوشمند بلندگو روال خواهد رسیدن به همه که شما نیاز دارید.

بهترین خانه های هوشمند دستگاه ها – با توجه به چیزهایی که بیشتر

اتوماسیون بیشتر (و پیچیدگی) می تواند اضافه شود با استفاده از خدمات خارجی. سامسونگ SmartThings یک طیف وسیعی از گزینه های اتوماسیون. برای مثال من باغ دفتر تنظیم شده است به طوری که قفل درب ها پس از غروب خورشید خاموش می شود چراغ داخل در باغ چراغ و خاموش Sonos بازیکن. توجه داشته باشید که SmartThings است رنج آوری برای استفاده و می تواند خسته کننده برای کسانی که به خانه های هوشمند.

برنامه های مانند Yonomi مفید به شما اجازه کنترل دستگاه های متعدد در یک بار و قوی تر از قوانین ممکن است با IFTTT. ببینید یک مثال از Yonomi در عمل در راهنمای در مورد چگونه برای ایجاد یک smart وحشت زنگ. و شما را افزایش می دهد چه HomeKit قادر است با یک Raspberry Pi و رایگان Homebridge add-on, اگر چه این بسیار رنج آوری به پیکربندی کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن