BandO تیم با نام تجاری ورزشی برای نسخه محدود هدفون

Bang & Olufsen با همکاری سوئیس ورزشی با نام تجاری بر روی راه اندازی یک نسخه محدود جفت از earbuds که طراحی

توسط POSHTIBANNEWS در 28 تیر 1399

Bang & Olufsen با همکاری سوئیس ورزشی با نام تجاری بر روی راه اندازی یک نسخه محدود جفت از earbuds که طراحی شده برای بازی کاملا با در دنده های ورزشی.

لوکس صوتی نام تجاری خود را رونمایی کرد اولین جفت از هدفون ورزشی ماه گذشته ادامه دارد با سرعت ورود خود را به تناسب بازار با این خبر.

مرتبط: بهترین هدفون در حال اجرا

این E8, ورزشی, بسته, B&O حق بیمه عملکرد صوتی را به یک جفت از earbuds با گرفتن جزئیات رسیدگی به عرق انگشتان دست, گوش باله برای ثبات و کنترل شیر بنابراین شما لازم نیست برای متوقف کردن در حال اجرا به تغییر مسیر. و شارژ بی سیم مورد آنها در آمده است ساخته شده از شایع ورزشی از جمله مواد لاستیکی و بافت سیلیکون.

این E8 ورزش در نسخه در دسترس هستند در یک برگ سبز سایه طراحی شده برای مطابقت با خاموش و زیبایی در را Cloudboom مربی. گوش باله و راهنمایی پایان مات در حالی که در امضا ابر الگو را می توان در مورد آلومینیوم خاتم است. یک earbud آراسته شده است با B&O آرم در حالی که ویژگی های دیگر که در.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

مطابق Cloudboom مربی رقابت کفش برای دوندگان ماراتن ایجاد شده با ورودی از ورزشکاران نخبه است. کفش ویژگی های دوقلو CloudTec جذب فوری مناسب و راحتی و همچنین به عنوان یک فیبر کربن حاوی Speedboard. مش می دهد کفش تنفس در حالی که الگوی چنگ-لاستیک ترکیب ارائه می دهد بهینه سازی کشش. به بالا از آن همه خاموش, پایین واحد شکل گرفته است برای افزایش propulsive قدرت هنگامی که در حال اجرا است.

B&O VP محصول مدیریت Christoffer Poulsen گفت: "ما هیجان زده به پیوستن به نیروهای با در حال اجرا برای ایجاد تجربه نهایی برای دونده. Beoplay E8 ورزشی Bang & Olufsen برای اولین بار اختصاصی گوشی ورزشی است که ترکیب آنچه که مردم به طور خاص به دنبال: ضد آب و طراحی و برنامه ریزی است که به ارمغان می آورد به راحتی اجرا می شود طولانی و تمرینات و پخش است که طول می کشد راه فراتر از خط پایان و از همه مهمتر کیفیت صدای عالی – هر کس به ما می گوید که هیچ چیز مهم تر از موسیقی قدرتمند است که می تواند ایجاد انگیزه شما فشار بیشتر و انجام در بهترین حالت خود را".

شما می توانید انتخاب کنید تا Beoplay E8 در نسخه امروز از Bang & Olufsen وب سایت و همچنین خرده فروشان را انتخاب کنید. نسخه محدود از earbuds در قیمت 300 پوند با Cloudboom کفش در حال حاضر در دسترس برای £170.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب