اینجا علم پشت A کامل استخر ایزی ست

یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است. از طریق این سایت،

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است. از طریق این سایت، شما میتوانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید آنلاین انجام دهید. این استخر آماده دارای ابعاد کوچک می باشد به طوری که در حیاط خانه نیز قابلیت استفاده شدن دارد. همچنین این محصول می تواند با داشتن ابعاد بزرگ در باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد و راحتی برای داشتن انواع تفریحات آبی را ایجاد کند. دیواره های این استخر ایزی ست ساخته شده از پی وی سی سه لایه و الیاف شمعی می باشد که علاوه بر مقاوم سازی در برابر فشار بالای آب به خوبی انعطاف پذیر شده است و در تماس با پوست بدن هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند . پس حتما تا انتهای این مقاله دکوراسیون خانه جنیفرلوپز با ما همراه باشید و نظرات خود را در انتهای این مقاله خوشحال میشویم به اشتراک بگذارید . در این مقاله، جنیفر لوپز خانه خود را که در لس آنجلس واقع شده است، به تصویر میکشد. بدنه محصول منعطف و راحت است به طوری که می توان به راحتی برای جا به جایی محصول آن را جمع آوری کرده و در بسته بندی کوچک قرار داد.

 Data has been created with G᠎SA Conte nt Generator ​DE᠎MO!

اما در بخش لبه محصول ساختار بادی شده است و می توان به سرعت آن را نصب کرد. برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست کافیست تا شما پس از پیدا کردن محل صاف و مناسب استخر را پهن کرده و لبه رینگ بالایی استخر را باد کنید. 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید .

دلیل نامگذاری استخر ایزی ست نیز به خاطر آسان بودن نصب آن می باشد و می توان به راحتی این موقعیت منحصر به فرد را در مسافرت به دست اورد. استخر ایزی ست اینتکس به عنوان بهترین مارک استخر ایزی ست شناخته شده است و در سال های اخیر توانسته موقعیت بسیار منحصر به فردی را برای علاقه مندان ایجاد کند. این محصول در برخی از انواع خود دارای پمپ تصفیه آب نیز خواهد بود که به بدنه متصل می شود و ساختاری بی نظیر و بی نقص را ایجاد می کند. در برخی از این محصولات که دارای عمق زیاد می باشند نیز وجود نردبان جزو قابلیت های آن به حساب می آید و می توان نسبت به خرید اقدام کرد. استخر ایزی ست را می توان با داشتن ابعاد مناسب با خود در مسافرت نیز به همراه داشت و در صورت مساعد بودن موقعیت به نصب آن اقدام کرد. این استخر قابلیت اتصال به انواع پمپ های تصفیه را توسط دو دریچه ای که در دیواره ها دارد خواهد داشت . در این قسمت به بررسی کامل قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز میپردازیم .

دکوراسیون قسمت های مختلف خانه جنیفرلوپز چه شکلی است . این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده است؛ یک فضای خصوصی پر از آرامش و فضایی جداگانه برای سرگرمی و کار. در بالکن و فضای بیرونی اصلی خانه از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده است و رو به یک استخر به سبک مدیترانه ای طراحی شده نگاه میکند. درآمد جنیفر لوپز از منابع مختلفی نظیر خوانندگی، بازیگری، رقص، تهیهکنندگی و طراحی مد به دست آمده است. به علاوه، جنیفر لوپز یک کسبوکار خصوصی در زمینه طراحی مد و عطر نیز دارد که درآمد قابل توجهی برای او ایجاد میکند. جنیفر لوپز، معروف به J.Lo، یک خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیهکننده و طراح مد اهل ایالات متحده آمریکا است. اطلاعات دقیق در مورد درآمد جاری جنیفر لوپز در دسترس نیست، اما برآوردهایی از سال 2021 حاکی از این است که ارزش کلی داراییهای او در حدود 400 میلیون دلار است. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در سال 2023 با تغییرات زیادی همراه بود که در این مقاله کامل عکس های جدید از دکور خانه جنیفرلوپز در سال 2023 را برای شما قرار میدهیم تا مشاهده کنید و همچنین یک سری توضیحاتی که باید بدانید هم در اختیارتون قرار میدهیم . یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط فضای آشپزخانه قرار دارد و در انتخاب رنگ نیز از پالت رنگی خنثی و ملایم بقیه قسمتهای خانه تبعیت شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن